Dober dan.
Naredila sem splošno maturo in se vpisala na Pedagoško fakulteto. Čeprav sem zamudila rok za izpis iz faksa, bi se rada izpisala iz pedagoške fakultete. Čakala sem na razpis prostih mest za drugi prijavni rok in šele sedaj bi se rada prepisala ker je zagotovo, da je Socialnem delu še nekaj prostih mest.
Kako lahko izvedem to? Kdaj se lahko izpišem iz Pedagoške fakultete in na kakšen način (ali le pošljem obrazec za ispis iz fakultete?)? Prav tako me zanima če bodo potem še vedno razpisana mesta na socialnem delu, če bom čakala do sredine oktobra z izpisom iz pedagoške fakultete? Zanima me če obstaja tretji rok za prijavo na fakultete kjer bodo imeli še prosta mesta?
Kako je možno da to izvedem?
Hvala za vaš odgovor
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
svetujem ti, da se za te informacije obrneš na referat fakultete, saj se ti postopki razlikujejo glede na fakulteto.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• iz
iz srednje na faks
Pozdravljeni.
Na koncu šolskega leta 2023/24 smo se lahko vpisati na faks, takrat sem bila prepričana, da bom šla na Bic v Lj. Sedaj pa sem se odličila, da bom naredila peti predmet(kajti sem hodila na poklicno šolo) in se bom potem vpisala na športno treneranje na športni faks v Lj. Sedaj pa me zanima ali je dovolj, da sem samo Bicu, napisala gmail, da se vpisa ne bom udeležila, ali moram poslati gmail še v Šolski center Celje, da mi ne bo potekla ena možnost za vpis na faks, kajti se lahko na faks upišemo le dvakrat.
Hvala za odgovor in lep pozdrav
????
• Uredništvo
Urška Stepišnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Z veseljem ti pomagam.
Če pravilno razumem, si bila sprejeta na BIC in si si sedaj premislila ter se tja ne želiš vpisati. V sporočilu, ki si jim ga poslala, je skoraj obvezno potrebno dopisati tvoje osebne podatke (ime, priimek, EMŠO, študijski program, na katerega si se vpisala) in sporočilo, da odstopaš od vpisa. Preden odstopiš od vpisa, pa preveri, kakšni so pogoji vpisa na športno treniranje (ali je dovolj peti predmet, ali je potrebna splošna matura).
Kar zadeva Šolski center Celje, pa jim pošlji e-pošto in preveri, kako poteka postopek prijave na opravljanje petega predmeta.
Glede tvoje skrbi, da se lahko na faks vpišeš le dvakrat, pa takole - prijavni postopek za vpis na fakultete v Sloveniji običajno omogoča dvakratni vpis v okviru rednega študija na javno veljavne programe. Če se sedaj odjaviš iz BIC-a in se ponovno prijaviš naslednje leto na Fakulteto za šport, to ne bi smelo vplivati na tvoje možnosti za vpis, če še nisi izkoristila obeh možnosti.
Lep pozdrav in veliko sreče pri tvojem nadaljnjem izobraževanju!
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike