Zdravo,
na to vprašanje bi prosila za hitri odgovor saj nimam veliko časa za odlocitev.
Zanima me ce se lahko izpisem iz 1 letnika gimnazije in se aprila vpisem v srednjo zdravstveno solo ali v drugo gimnazijo(ko je rok za devetosolce). Ali mi izpis onemogoca ponovni vpis? z starsi sem se ze pogovorila in imam njuno soglasje. Zanima me pa kaj naj recem svetovalni delavki ko imam sestanek..Razlog izpisa je nezadovolstvo z solo in razredom ter moje ocene in zaostanki zaradi zdravstvenih tezav.
Hvala za vas cas in odgovor!
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Draga Sem,
če se izpišeš sredi šolskega leta, izgubiš status dijaka in s tem tudi vse pravice tega statusa. Kar bi bilo škoda. Na tvojem mestu bi šla najprej v svetovalno službo in prosila, da ti pomagajo najti najboljšo rešitev. Verjetno ti bo tudi svetovalna delavka predlagala, da ostaneš vpisana do konca šolskega leta in urediš prepis z novim šolskim letom. Si pa lahko brez skrbi, da ta možnost obstaja, če le imajo prosto mesto na želeni šoli.
O vseh pogojih na novi šoli (in številu prostih mest) ti bodo najbolje svetovali v njihovi svetovalni službi. Predlagam, da se povežeš tudi že z njimi.
Svetovalni delavki (na tej ali novi šoli) lahko pojasniš razloge za svojo odločitev, če te bosta to vprašali - ni ti pa treba na dolgo razlagati, če ti ni do tega. Važno, da boš zadovoljna z izbiro. Super je tudi, da imaš podporo staršev.
Želim ti predvsem, da boš zdrava in da se ti vse dobro izide! :)
Lep pozdrav
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Se
Sem
Ja ampak ce se odlocim za prepis ali se lahko aprila normalno vpisem v 1. letnik zdravstvene ali v drugo gimnazijo?:)
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj
Odgovor svetovalke:
Živjo. :)
To informacijo ti lahko dajo samo na želeni šoli, ker je odvisna od št. mest, ki so na razpolago.
Obrni se na svetovalno službo šole, na katero se želiš prepisati.
Lep pozdrav
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Se
Sem
Okej torej, če se izpišem zdaj to ne pomeni da nemorem naslednje leto vec v srednjo solo.
• ma
markec
pozdravljena!
smem vprašati na katero srednjo zdravstveno šolo bi se upisala?
lp, mark
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj
Odgovor svetovalke:
Živijo,
na drugo šolo se lahko prepišeš kadarkoli, če ima ta šola prosta mesta in če seveda izpolnjuješ pogoje za vpis.
Kakšni so ti pogoji in kako je s prostimi mesti, izveš samo na izbrani šoli, zato še enkrat: pokliči v svetovalno službo šole, na katero se želiš prepisati.
Zaradi izpisa iz šole se ti ne prepove vpis drugam. Si pa v času, ko nisi vpisana nikamor, brez statusa dijaka in s tem tudi brez vseh pravic, ki temu statusu pritičejo.
Lp
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Se
Sem
pozdravljena!
lp, mark
Zdravo!
Vpisala bi se na zdravstveno solo v mb! Zakaj sprasujes?:)
lp N.