Zdravo,
sem dijakinja 2. letnika ekonomske gimnazija. Lani sem padila letnik in sem še enkrat morala v 2. letnik na isti šoli v istem programu. Letos mi ne gre nič bolje in me zanima ali je možno da se zdaj 1 mesec pred koncem šole izpišem in se naslednje leto vpišem v 2. letnik frizerske mogoče ali moram iti spet potem v 1.letnik. In ali je možno se izpisati iz šole brez starševskega podpisa.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
brez starševskega podpisa se ne moreš izpisati. Starši morajo biti ob izpisu prisotni.
Lahko se prepišeš na drug program. Ker izobraževalni program ni enak (iz gimnazijskega bi šla na poklicni program) bi morala tekom leta opravljati izpite iz predmetov preteklih letnikov programa frizer in hkrati delati reden letnik. Oziroma kako je s tem je najbolje da povprašaš svetovalno delavko na srednji šoli frizerskega tehnika.
Izpis mesec pred koncem ni priporočljiv, saj je bolje da letnik zaključiš ker se ti priznavajo končani predmeti potem na novi šoli. Prav tako z izpisom izgubiš status dijaka.
Priporočam da obiščeš svetovalno delavko na vaši šoli in jo povprašaš o možnostih, prav tako pa kontaktiraj svetovalno delavko na zeleni bodoči šoli.
Želim ti vse dobro,
Urška Koštomaj, mag. psihologije