Hey. Kaj točno naj bi vse delali šolski svetovalni delavci in kaj so lahko po izobrazbi? Razni mladinski zunanji delavci kaj so po izobrazbi ki imajo razne delavnice?
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a,
šolski svetovalni delavci so strokovni delavci, ki na šoli opravljajo različne naloge na področju svetovalnega dela. Če naštejem nekaj področij dela: vpis na šolo, prepis ali izpis iz šole, karierna orientacija, delo z otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, delo z nadarjenimi, napredovanje v višji razred/letnik, medvrstniški odnosi, mladostniki v stiski, delo s starši, delo z mladostniki, sodelovanje z drugimi strokovnimi delavci, sodelovanje z vodstvom, izvajanje predavanj za otroke ali mladostnike na različne teme kot so medvrstniško nasilje, spletno nasilje, sprejemanje odgovornosti, empatičnost, socialni odnosi itd., izvaja tudi predavanja za starše ali druge strokovne delavce, organizira predavanja, izvaja svetovanje, sodelovanje z zunanjimi ustanovami itd.
Izobrazbo svetovalnega delavca lahko preveriš v Pravilniku o izobrazbi učiteljev in drugih strokovnih delavcev:
Svetovalni delavec je lahko, kdor je končal:
- univerzitetni študijski program defektologije, pedagogike (smer pedagogika), psihologije, socialnega dela, socialne pedagogike ali specialne in rehabilitacijske pedagogike ali
- magistrski študijski program druge stopnje psihologija, pedagogika, socialno delo, socialno delo z družino, socialno vključevanje in pravičnost na področju hendikepa, etničnosti in spola, duševno zdravje v skupnosti, socialna pedagogika, specialna in rehabilitacijska pedagogika, supervizija, osebno in organizacijsko svetovanje, inkluzivna pedagogika ali inkluzija v vzgoji in izobraževanju.
Izobrazba delavcev različnih ustanov, društev ni podrobno določena. Šteje predvsem želja po delu, kakšne določene spretnosti. Odvisno od društva do društva. Ne upam si povsem trditi. Bi morala preveriti pri posamezni organizaciji.
Te zanima svetovalno delo na šolah?
Želim ti vse dobro,
Urška Koštomaj, mag. psihologije
• Iz
Izzi
Ni kritika ampak sem opazila da pogosto svetovalni delavci me vedo najbolj kaj naj bi delali točno. Ne mislim da ne znajo, saj imajo diplomo in vse ampak se mi zdi, da bolj kot diploma je pomembna neka kilometrina, pedagoška praksa, feeling in sploh veselje do dela z mladimi. Se mi zdi da ga nekatere nimajo. pa tudi to da imajo svoje otroke in vidijo v praksi kako je vzgajati svoje otroke. Ker se mi zdi da dokler so mlade in nimajo otrok imajo težko neko prakso. Samo moje mnenje.
Zdaj ne vem ali je to odvisno bolj od kilometrine koliko znajo ali tudi od izobrazbe, da psihologi so recimo bolj usposobljeni kot svetovalni delavci od socialnih delavcev...?  Je odvisno delo tudi od predhodne izobrazbe kako in kaj delajo ali vsi naj bi enako delali?
Aja, prebrala sem si opis  na spletni strani šol kaj naj bi delali, da ne boste rekli da nisem.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni!
Spletišče #Tosemjaz je namenjeno mladostnikom in njihovim težavam pri odraščanju.
Za odrasle je na voljo portal med.over.net, kjer je na voljo več forumov.
Prijazen pozdrav iz uredništva