če greš študirati psihologijo in potem želiš na specializacijo kdo plača specializacijo? delodajalec ali si sam moraš? kaj pa če pedagogiko in potem psihoterapijo želiš, si moraš sam plačati?
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a!
Dve poti plačila sta: lahko ti jo plača delodajalec, lahko pa ti jo plača ministrstvo za zdravje če so odprta razpisana mesta za klinično psihologijo. Sam v javnem zdravstvu si specializacije iz klinične psihologije ne moreš plačati, saj načeloma mora obstajati sistematizirano delovno mesto zate po tem ko specializacijo opraviš.
Jaz sem klinična psihologinja, tako da natančne poti iz pedagogike in potem do psihoterapije žal ne znam opisati, si jo pa seveda plača vsak sam. Dejstvo, ki ga vseeno moram na tem mestu poudariti pa je, da študij pedagogike nikakor ne da iste podlage o poznavanju človeške psihe, o razvojni psihologiji, o osebnosti, o osebnostnih motnjah, nevrofiziologiji, nevrorazvojinih motnjah in še in še bi lahko naštevala, kot pa jo da študij psihologije in nato specializacija iz klinične psihologije. Vse zapisano pa je predpogoj za dobro in strokovno opravljanje psihoterapevstkega dela kot psihoterapevt, seveda po zaključeni določeni psihoterapevtski smeri.
Upam, da sem bila kaj v pomoč.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
iz
izzipiz
hvala. vem za klinično psihologijo. kaj pa druge specializacije iz psihologije kakšne so in kdo jih plača?
vem tudi za nekatere ki so jim plačali specializacijo iz psihoterapije še dodatno ali to ne obstaja in si jo vedno moraš sam plačati?