Moja starša sta se ločila in očka je dobil punco ta je rodila fantka. Od takrat se počutim izločeno od očija. Nevem kaj naj. Sem mu povedala pa se ni kaj spremenilo. Prosim za pomoč. Prosim odpišite mi čim prej.Hvala že za naprej.
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
hvala za tvoje sporočilo. Navajaš, da sta se tvoja starša ločila. Ob ločitvi staršev vsak otrok doživlja močna čustva, kot so jeza, žalost, strah, krivda, sram, obup, negotovost in osamljenost. Intenzivnost doživljanja, razumevanja in izražanja je odvisna predvsem od starosti otroka, ko se je začela odvijati ločitev. Omenjaš, da ima sedaj tvoj oče novo partnerico, ki je rodila fantka. Lahko si predstavljam, da se v tem obdobju tako rekoč vse vrti okoli tvojega polbrata, saj se s prihodom novega družinskega člana povsem spremeni družinska dinamika. Tvoj očka najbrž nehote namenja več časa dojenčku, kar pa v tebi vzbuja občutek izločenosti. Praviš, da si mu to že omenila, a še ni prišlo do sprememb.
Predlagam ti, da se poskusiš z očetom še enkrat pogovoriti in izraziti željo, da si vzame tudi čas zate. Morda bi mu napisala pismo o tvojem doživljanju trenutne situacije? Obenem pa mu lahko podaš tudi predlog, da bi si lahko oba vzela čas samo za vaju, kot oče in hči. Pismo bo lahko nato večkrat prebral in bo sčasoma ugotovil, da je za krepitev vajinega odnosa nujno potreben samo vajin čas. Določita eno skupno aktivnost (to je lahko sprehod, igranje družabne igre, kuhanje, obisk kina ipd.) in to počnita samo vidva. Tako bosta imela možnost, da se povežeta in ponovno zbližata. Kadarkoli se lahko obrneš na naš portal in vabim te, da zapišeš tudi odziv očeta po vajinem pogovoru.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij