Imam en problemček. Straši vedno pravijo da sem tečna in poleg njih tudi brat. Ampak oni ne razumejo da se počutim kot da me izločajo iz družine. Vedno popustijo pri bratu čeprav je starejši, vedno ko dobim pet v šoli ne rečejo nič ampak ko moj brat dobi 5 so vedno zelo veseli in ga hvalijo in vse.
Res se počutim izločeno nevem kaj naj naredim.
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala, da si se obrnila na našo svetovalnico in nam zaupala svojo težavo. Žal mi je, da se tako počutiš in verjamem, da ti ob tem ni lahko.
Kar bi ti jaz svetovala je, da se poskusiš z njimi iskreno pogovoriti. Povej, kaj te moti, kako se ob tem počutiš in kaj želiš, da bi se spremenilo oz. kako. Npr. povej staršem, da opažaš, da različno odreagirajo, če v šoli ti dobiš 5 ali če tvoj brat, da se ob tem npr. počutiš žalostno, razočarano, manj vredno ter da si želiš, da bi tudi ti kdaj dobila pohvalo ali da bi bili tudi za tebe veseli. Kar sem sedaj napisala, je samo primer, da si lahko lažje predstavljaš, kaj sem imela v mislih. Preden se boš pogovorila s starši, si vzemi par minutk in pri sebi razmisli, kaj takrat občutiš, kako bi si želela, da bi bilo drugače in izhajaj pri pogovoru povsem iz svojih občutkov. Lahko si najprej občutke tudi zapišeš na papir. Pri pogovoru poskusi uporabljati jaz stavke - npr. jaz se počutim ignorirano, namesto vidva me ignorirata.
Starša in brata lahko tudi vprašaš, kaj točno delaš, da si njim tečna, kaj točno jih moti in kako lahko najdete nek skupen kompromis, da se boste vsi počutili bolje.
Vesela bom, če se še kaj oglasiš in poročaš, ali se bo kaj izboljšalo. Hkrati pa če potrebuješ še kak nasvet, razlago, sem ti na voljo.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije