hej
treniram sport v klubu smo punce in 3 fantje imamo 2 punci ki sta do mene nesramni in me izlocata me podcenjujeta in opravlajta noceta da sem zraven celega kluba ko se pogovarjamo nimam prijateljev ker je moja prijateljica nehala pocutin se zelo izloceno vidno me ena manca vedno izloca ko se pogovajam z mojim klibom se postavi pred mene in se zacne dret je zelo neuzgojena in je celo njen oce rekel da mu je zrasla cez glavo in da jo ne more vec kontrolirati je zelo nesramna in me grdo gleda vsakic ko me vidi zanjo ne obstaja resitev pigovor ampak samo kazen ali pa fizicno obravnavajne ampak pri tako neuzgojeni smrklji nevem ce bi bilo 3 dni uredu sla bi k drugi karli in se bi smejali celo leto mi je kradla samozavest in posledicno sem bila salbsa v mojem sportu in tudi imela sem mentalne probleme vem da to mores spregledati ampak mi je grozno hudo ker ne morem vec ampak ljubim sport prevec da bi nehala
lep pozdrav
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Žal mi je, da doživljaš stisko v okolju, ki bi moralo biti spodbudno, da lahko poglabljaš svojo strast in spretnosti.
Na druge sami res težko vplivamo in lahko bi te zdaj spodbujala, da poskušaš ignorirat, da se umakneš od konfliktnih oseb in se osredotočiš nase. Ampak to, kar opisuješ, da doživljaš, je medvrstniško nasilje. In ne samo, da je potrebno žrtve zaščititi, tudi povzročiteljem je potrebno postaviti mejo ter jim s tem pomagati, saj če je takšno vedenje dopuščeno, se lahko razvije v osebnostno motnjo. Si se morda že pogovorila s trenerjem oziroma trenerko o tem? Če ne, je skrajni čas. Sicer pa prosi starše, da najdejo neko rešitev in ti pomagajo. V skrajnem primeru, če se res nič ne bo premaknilo, razmisli o menjavi kluba, kar verjetno s sabo potegne dodatno organizacijo glede poti in še marsikaj, ampak zavoljo sebe, svojega notranjega miru in strasti do športa, je vredno.
Glede fizičnega obračunavanja ti svetujem, v kolikor te ta misel gane, da se je ne poslužuješ, saj boš na koncu verjetno ti nastradala. To je res stvar, kjer morajo odrasli urediti zadeve - ne mislim na način fizičnega obračuna seveda, ampak na splošno situacija, v kateri si se znašla.
Fino bi bilo tudi, da se o svojih doživljanjih oz. mentalnih problemih, kot si zapisala, pogovoriš z nekom, lahko je to prijateljica, še boljše pa je, če lahko zaupaš kakšni odrasli osebi, bodisi družinskemu članu ali pa s kom na šoli … Zdaj v času počitnic je to sicer težje, ampak obstajajo Svetovalni centri za otroke, mladostnike in starše, kamor lahko greš na pogovor, toliko da se razbremeniš. Takšne stvari človek sam težko predeluje.
Upam, da se nekako uredi in da ostaneš zvesta sama sebi ter da ti ljubezni do športa nihče ne odvzame!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike