Imam prijateljico poli ki se zelo dobro razumema. Skupaj trenerama tudi odbojko. Ona se druži z eko in menim da sta se men sabo bolj povezali kot pa jaz in poli. Danes smo hodile skupaj in se pogovarjale no jaz z eko,poli pa je bila redkobesedena, z eko pa se je čisto normalno pogovarjala. Med sabo sta se tudi objemale in prijateljsko zbadala kar ponavadi delama midve z poli. Skrbi me da nisem sprejeta med poli in sama ne vem kaj naj naredim
• Uredništvo
Tinkara Primec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega zapisa se zdi, da te je opisano dogajanje prizadelo in zaskrbelo. Občutek, da smo v odnosu manj opaženi ali celo izključeni, zna biti boleč, še posebej, kadar gre za prijateljstva, ki nam veliko pomenijo. A vendar bi ti želela sporočiti, da je glede takšnih stvari lahko dobro najprej kakšen dan prespati. Morda je šlo za dogodek, ko sta se prijateljici nekoliko bolj povezali, a to ne pomeni, da te želita izločiti iz prijateljstva.
Če pa boš začutila, da te negotovost spremlja dlje časa, je lahko dragoceno, da se s prijateljico poli o tem pogovoriš. Pri tem poskusi govoriti o svojih občutkih in doživljanju (na primer, da si se počutila nekoliko odrinjeno in da ti vajin odnos veliko pomeni). Takšni pogovori niso namenjeni obtoževanju, temveč boljšemu razumevanju drug drugega.
Odnosi, pa naj bodo prijateljski, družinski ali partnerski, so namreč vedno dinamični in zahtevajo pogovore ter prilagajanja, da jih ohranjamo. Pri tem pa je pomembno, da se trudita oba. Če boš sčasoma opazila, da si ti tista, ki v odnos vlaga več, medtem ko druga stran ne kaže več zanimanja ali pripravljenosti, je dobro vedeti, da to ne govori o tvoji vrednosti. To je odgovornost in izbira druge osebe. Vsak si namreč zasluži odnose, v katerih se počuti zaželjenega, varnega in spoštovanega. Pri tem lahko zaupamo svojim občutkom in si hkrati damo čas in prostor, da se stvari razjasnijo.
Če boš imela še kakšno misel ali vprašanje, pa kar napiši.
Želim ti vse dobro,
Tinkara Primec, dipl. psihologinja (un)