Pozdravljeni,
V 1. letniku tehniške gimnazije so mi danes dali pogojno izključitev, ker je sošolec objavil vse fotografije, ki jih je naredil cel razred, vključno z mano. Ker je sošolec povedal samo za mene, da sem naredil 2 fotografiji učiteljice, so ni danes podali pogojno izključitev. Vse skupaj imam sicer 1 neopravičeno uro in 2 vpisa za klepetanje.
Ali čem probat ne dobiti še kakšne kršitve do konca letnika ali čem se že prej prepisat? Če, kam? Zelo me zanima računalništvo in podjetništvo in imam 145 točk.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Pogojna izključitev je resno opozorilo za neprimerno ravnanje, nikakor pa to ne pomeni, da se moraš prepisat; še posebej, če ti program na sedanji šoli ustreza.
Pogovori se z razredničarko, v kakšnem primeru bi lahko prišlo do dokončne izključitve, da boš vedel, pri čem si. Najpomembneje pa je, da iskreno razmisliš o svojem dejanju (ne ukvarjaj se z drugimi) in sprejmeš zrele odločitve za prihodnost.
Želim ti lepe praznične dni in prijazno leto 2025.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja