Pozdravljeni,
Sploh nevem kako naj zacnem ceprav imam nekaj prijateljev se mi zdi da to niso pravi prijatelji s katerimi lahko delim tudi bolj resne teme poleg tega se mi zdi da se na snapchatu vsi nekaj dopisujejoin skupaj dobro kontajo medtem ko jaz na snapchatu ne upravim skoraj nobenega pogovora imam enega izmed prijateljev za katerega vsaj obcasno menim da je res mogoce moj prijatelj a se mi zdi da ima punco ter tudi vsakodnevno na snapchatu opazujem da opravi kar veliko prejetih ter poslani sporocil to se da na profilni od prijatelja spremljati ob tem se počutim se toliko bolj izkljucen saj se mi ob tem poraja vprasanjeda mogoce tudi on ni bolj resen oziroma moj boljsi prijatelj saj mi skoraj nic osebnega ne zaupa.tako mislim da sem popolnoma izkljucen saj se dobim kdaj le znjim ko pa sem doma pa prakticno dozivim to izkljucenost saj se mi zdi da so vsi na snapchatu v nekih grupah ter se vsi nekaj dobro kontajo medtem ko jaz tega prakticno se nikoli nisem dozivel.poleg tega obcutim se hudo ljubosumlje do prijatelja pa ne zato ker mu tega nepi privoscil ampak kerdo dobra vem dakaj takega v svojem zivljenju lahko samo sanjam ta izkljucenost se vlece prakticno po malem ze celo solo zato mi ni jano kaj v zivljenju delam tako hudo narobe.
hvala ze vnaprej
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
napisal si, da se počutiš izključenega in imaš občutek, da se vsi dobro razumejo razen tebe. Najprej bi ti rada povedala, da je povsem običajno, da se počutiš zmedeno in nerazumljeno, še posebej v obdobju, ko se soočaš z mnogimi spremembami in novimi izzivi. Tvoja občutja so popolnoma okej takšna kot so in nisi sam v tem, kar doživljaš.
V današnjem svetu, kjer socialna omrežja igrajo tako veliko vlogo, se pogosto zdi, da so vsi drugi povezani in imajo popolno družabno življenje. Pomembno je vedeti, da to, kar vidiš na socialnih omrežjih, ni vedno realna slika. Ljudje pogosto objavljajo le tiste trenutke, ki jih želijo deliti, in skrbno izbirajo, kaj pokažejo svetu. Tako je tudi s pogovori na Snapchatu. Morda si nekateri veliko pošiljajo, vendar to še ne pomeni, da so pravi prijatelji. Napisal si, da si ljubosumen. To je naravno čustvo, ki ga vsi doživljamo in s tem ni nič narobe. Pomembno pa je, da se naučiš, kako se z njim soočiti. Poskusi se osredotočiti na svoje lastne cilje in hobije ter najdi dejavnosti, ki te veselijo in v katerih uživaš.
Glede tvojih prijateljstev je pomembno, da se zavedamo, da se prijateljstva razvijajo in spreminjajo. Pravi prijatelji niso nujno tisti, s katerimi si ves čas povezan na socialnih omrežjih, ampak tisti, ki so tam zate, ko jih resnično potrebuješ. Če se ti zdi, da trenutni prijatelji niso pravi zate, je to okej, prav tako je tudi v redu, če morda spoznaš nove osebe in se z njimi spoprijateljiš. lahko npr. poskusiš najti načine, kako se lahko bolj povežeš z drugimi. Morda se pridruži kakšnemu krožku ali klubu, kjer lahko spoznaš nove ljudi s podobnimi interesi. Prav tako poskusi več časa preživeti z ljudmi v živo, ne le preko socialnih omrežij. Poletje lahko izkoristiš za spoznavanje novih hobijev, oseb in tam navežeš pristne stike.
Pomembno je tudi, da se z nekom pogovoriš o svojih občutkih. To je lahko družinski član ali druga odrasla oseba, ki ji zaupaš. na voljo je tudi telefon za otroke in mladostnike TOM telefon (116 111), kamor lahko pokličeš, če bi se želel pogovoriti svetovalcem. Pogovor ti lahko pomaga, da boš lažje razumel svoja občutja in našel rešitve za svoje težave.
Ne pozabi, da nisi sam, in da so tvoji občutki pomembni. Verjamem vate! :)
Lepo bodi,
Živa Pirc, mag. psihologije