Pozdravljeni, trenutno sem v postopku iskanja prave smeri
In sicer trenutno sem v postopku iskanja službe, prijavljena sem tudi na zavodu. Pošiljam prošnje na različna delovna mesta a ne dobim nobenega povratnega odgovora, iz vseh poslanih prošenj sem dobila samo 3razgovore a noben ni biu uspešen, saj nisem bila izbrana. Pred tem sem bila pol semestra na faksu,ampak sem ga pustila ker mi ni okolje ustrezalo. Zato sem potem delala prek študenta in naslednje leto potem še pavzirala. Delala sem samo v trgovini kot blagajničar in v strežbi ker drugega dela nisem dobila,saj živim v kraju kjer ni veliko (raznolikih) del, tako da se potem nisem mogla preizkusiti na različnih področjih dela da ugotovim kaj mi ustreza. Vozniškega izpita še nimam, ampak delam na tem da ga pridobim -mislim da ne dobim dela ravno zaradi tega ker nimam vozniškega izpita.
Po koncu pavziranja tudi nisem vedela kaj naj naredim-faks,služba... Na koncu sem se prijavila v podjetniški program,kjer sem bila sperejeta. Med tem programom sem se prijavila na program eye kjer sem iskala primern match. Na koncu sem odšla na izmenjavo v tujino, kar mi je bilo super ker doživiš in izkusiš marsikaj novega in tudi nov pogled dobis na veliko stvari. Ampak po vrnitvi domov tudi nisem vedela kaj naredit niti kako nadaljevat. Sicer iščem službo že nekaj časa, ampak tisto kar bi si jaz želela je malce težje dostopno. Zato tudi razmišljam zdaj a naj si kupim status študenta in eno leto delam preko napotnice,in si vmes iščem stalno službo.ali pa naj se ponovno vpišem na faks-čeprav tu tudi nevem kateri faks izbrati(gledam predvsem da imajo možnost da gres tudi za kak semester v tujino). sicer me zelo zanima ustvarjanje vsebin ter marketing področje, ampak nevem kako začeti na tem področju. udeležila sem se tudi že veliko delavnic in tečajev na razne teme glede marketinga,trženja,vizualnih komuniacij.... Veliko potujem ker me veselijo potovanja, raziskovanja novih kultur in učenje novih jezikov. Sicer sem razmišljala tudi to da bi odprla svoje podjetje,ker imam po tem veliko željo in potrebno znanje(tega tudi konstantno nadgrajujem), ampak spet nevem kako se tega lotit/skočiti v to. Gledala sem tudi opcijo business coach,ampak se ne spoznam na to. Gledala sem tudi opcije intership, odhod v tujino/študij v tujini.
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ob branju imam občutek, da nisi brez idej ali motivacije – ravno nasprotno. Imaš veliko interesov in izkušenj, zato je razumljivo, da se težko odločiš, kateri poti dati prednost.
Ker te najbolj zanimajo marketing, ustvarjanje vsebin, podjetništvo in mednarodno okolje, bi ti svetovala, da se za začetek osredotočiš na eno področje in si postaviš nekaj konkretnih ciljev. Tako boš lažje ugotovila, ali je to res smer, ki ti ustreza.
Glede vpisa na fakulteto pa razmisli, ali si študija želiš predvsem zaradi znanja ali zaradi statusa. Če še nisi prepričana, je lahko koristno tudi karierno svetovanje, kjer lahko skupaj raziščete možnosti in oblikujete načrt za naprej.
Verjamem, da si na dobri poti – včasih je največji izziv prav odločitev, kateri priložnosti dati možnost.
Vse dobro!
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike