Že kar dolgo igram rokomet. Začela sem, ko sem bila v 3. razredu, zdaj pa sem 8. Včasih sem bila najboljša in se je povsod okoli govorilo samo o meni. Potem pa je prišla korona in od takrat naprej se mi zdi kot da sploh ne znam več igrati rokometa. Imam strah pred tem, da grem na gol, saj se bojim da bom zgresila in bodo potem soigralke jezne name. Res nebi rada nehala trenirati, ampak se ne počutim več tako dobro, kot sem se včasih. Začela sem izgubljati motivacijo. Lahko sem ves dan v šoli vesela, potem pa pridem na trening in padem v zelo slabo voljo. Razen če je tam ena mojih najboljših prijateljic, ki me vedno nasmeje. Pogrešam to, kako sem bila včasih samozavestna in me ni bilo strah zgrešiti gola.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se obrnila na svetovalnico in delila svoje doživljanje.
Pišeš, da opažaš pomanjkanje motivacije in spremembe glede tvojega pogleda na rokomet. Ne počutiš še več tako samozavestno, večkrat te je strah in si slabe volje, ko prideš na trening. Čeprav si še vseeno želiš trenirati so občutki, ki jih opisuješ zelo naporni in si želiš spremembe. Verjamem, da ti je neprijetno in da si želiš biti čim bolj samozavestna in prepričana vase - sploh, ker ti je pred nastopom korone, to zelo dobro uspevalo.
Predlagam ti, da se skušaš o tem pogovoriti s svojim trenerjem oz. nekom, ki vodi vašo ekipo. Tako boš lahhko videla in ugotovila ali so občutki, ki jih opisuješ, vidni tudi s strani drugih, ki te poznajo že zelo dolgo. Prav tako verjamem, da bi ti trener znal podati kakšen dober predlog glede tvojih pomislekov in stisk, saj verjamem, da je bil že soočen s podobnim problemom.
Menim, da bi bilo dobro, da se najprej soočiš s svojim strahom in občutkom, da ne znaš več igrati. Čeprav je to pravzaprav najtežji del, sem prepričana da se boš potem počutila bolje in boš bolj prepričana vase. Zato začni postopoma - lahko najprej skušaš samo razmišljati o tem, kakšna bi bila tvoja strategija metanja na gol, naslednjič lahko skušaš zadeti med samim treningom ali pa prosiš kakšno punco, da sami skupaj trenirata pred ali po treningu. Tako lahko postopoma nadaljuješ do točke, da boš spet pridobila zaupanje vase.
Verjamem, da ti bo uspelo pridobiti zaupanje vase in upam, da se boš lahko potem zopet počutila dobro na treningih.
Lepo te pozdravljam in ti želim čim več zadetkov ter uspehov,
Urška Pisar, mag. psihologije
• Za
Zalaa
Pozdravljeni,
najprej najlepša vam hvala za takšno prijaznost in takojšnjo pomoč.
S trenerjem sem že imela nekaj pogovorov glede mene in rokometa. Povedala sem mu, da nimam več motivacije in da sem že večkrat razmišljala o tem, da bi nehala. Rekel je, da to da neham ni "rešitev" saj s tem ne bom naredila nič dobrega. Zdaj na treningih poskušam dati vse od sebe in se potruditi po svojih najboljših močeh.
Mislim pa, da na mojo izgubo motivacije ne vpliva samo strah pred metanjem na gol, ampak tudi mnenje mojih staršev.
Ne dolgo nazaj smo imele tekmo na kateri sem res zelo slabo igrala. Starši so bili seveda jezni name, ker to ni bila prva tekma, ampak je bilo kar nekaj takih. Žalostna sem bila zaradi njihovega mnenja in "kiritike". Takrat sem bila 100% prepričana, da bom nehala.
Zdaj se počutim malce bolje, a vseeno se mi zdi, da potrebujem še veliko vaje, da bom spet postala takšna kot sem bila.
Lep večer vam želim,
Zala
• Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Zala,
vesela sem, da si se že pogovorila s trenerjem in da ti je dal pogovor z njim nek zagon za naprej. Prav tako pa me veseli, da lahko ne glede na vse kar si opisala, zbereš moči in energijo ter se trudiš, čeprav ti je težko. Ponosna si lahko na svojo vztrajnost, saj verjamem, da ti ni enostavno in bi bilo tisti trenutek najležje odnehati.
Glede na to, da si napisala, da so te kritike staršev glede tvoje igre prizadele, razmisli, če bi lahko bila to tema za vaš pogovor. Samo predstavljam si lahko, kako neprijetno mora biti, da ob doživljanju neuspeha ne prejmeš podpore s strani bližnjih, temveč samo dodatno kritiko. Zato ti predlagam, da se skušaš s starši o tem pogovoriti. Da jim pojasniš kako se počutiš glede rokometa in da te takšni komentarji prizadanejo.
Želim ti vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije