Živjo!
Pred meseci (približno 5) sem na socialnem omrežju našla fanta, zdel se je prijeten, zanimiv. Na začetku mu nisem dajala niti malo pozornosti, vendar čez nekaj časa sva se začela pogovarjati, kajti nekaj me je vleklo bližje k njemu začutila sem drugačno, posebno energijo, kot še nikoli pri nobenemu. V vsakem pogovoru,o vsaki stvari sva se strinjala (ponavadi me ljudje ne rezumejo in mi nasproptujejo, pri njemu je bilo obratno), čutila sem kot, da mu lahko zaupam. Več ko sva se pogovarjala bolj sva se zbližala, ugotovila koliko imava skupnih interesov, enako mišljenje, enake svari naju zanimajo in so nama všeč... Čez nekaj časa sem mu priznala da mi je všeč, on je čutil enako, mi je povedal. Dopisovala sva si še kar nekaj tednov, vendar nikoli me ni povabil ven ali kaj takšnega, sama pa tudi nisem hotela dregati vanj, nisem vedela če je pripravljen, ali ga je strah...minilo je spet kar nekaj tednov, nakar sem šla gledat nekaj v zvezi s horoskopi neverjetno kako so se vse svari, karte in napovedi povezovale s tem, kajti pisala sem tudi astrologinji in imela je prav v vsem, vse mi je razložiula rekla je tudi, da je zelo čustveno zadržan in me zato ne želi povabiti ven in da čuti preveliko čustev in drugačne energije (kot jaz), da je raje za tolažbo našel drugo. Ja to se je zgodilo točno 22 minut po 7. sporočilu astrologinje mi je naoisal da gre z drugo ven...takrat sem se zlomila, astrologinja je rekla da se bo morda vrnil, vendar ni sigurno... potem sem mu še enkrat povedala kaj čutim in kako se počutim vendar ni ilo videti da mu je mar, astrologijna je pa rekla da mu je vendar ne more pokazati tega...mislim da me ignorira na socialnih omrežjih...ne vem kaj naj naredim počutim se neumno in žal mi je da sem se sploh kdaj začela pogovarjati  z njim kajti on mi je vedno dal upanje da je lahko nekaj več... kaj naj naredim gablokiram, pustim ali čakam da se vrne in ga spet sprejmem v svoje življenje?
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si preko socialnih omrežij spoznala fanta, s katerim sta se dobro ujela. Postal ti je všeč. Čeprav se je sprva zdelo, da sta oba zelo zainteresirana za druženje, pa z njegove strani v zadnjem času ni več zanimanja.
Praviš, da se počutiš neumno in da ti je žal, da si se z njim sploh pogovarjala. Rada bi ti sporočila, da ni nikakršne potrebe, da bi se počutila neumno. Čeprav se ti morda zdi, da si naredila napako, ni s tem nič narobe. V življenju se marsikaj naučimo iz lastnih napak ali neustreznih reakcij. Zato poskušaj iz te izkušnje kar se da največ potegniti ter se iz nje predvsem kaj naučiti.
Pomembno se mi zdi izpostaviti, da je komunikacija preko spleta lahko zelo problematična. Pogosto ne moremo vedeti, ali oseba nekaj misli resno ali pa se morda le šali, težje prepoznamo sarkazem. Spletna komunikacija je lahko izziv, saj manjka neverbalna komunikacija, ki je sicer pri pogovoru v živo zelo pomembna. Tako pri spletni komunikaciji težje prepoznamo določene signale, ki nam pomagajo pri razumevanju sporočil, ki nam jih pošilja sogovornik. V tvojem primeru je izziv tudi to, da si fanta spoznala preko spleta. Tako nisi imela priložnosti, da ga najprej dodobra spoznaš v živo. Verjetno se zavedaš tveganj, ki jih prinese spoznavanje ljudi preko spleta. Nikoli ne vemo, kdo je zares na drugi strani. Tako je tudi prav, da na začetku osebi, ki jo spoznamo preko spleta, ne zaupamo popolnoma, saj ne moremo biti prepričani, kakšni so in kaj je njihov namen.
V tvoji situaciji se je žal izkazalo, da fant ni zainteresiran, čeprav je sprva izgledalo drugače. Druži se z drugim dekletom, s katero je šel tudi na zmenek. Morda bi bilo najbolje, da na fanta skušaš pozabiti in se osredotočiš na ljudi, ki so okoli tebe in jih imaš rada. Vem, da je bilo dopisovanje s fantom mikavno, sploh glede na to, da si delita veliko prepričanj in stališč. Vseeno pa je morda nesmiselno vztrajati, če z njegove strani ni interesa. Za dober odnos mora biti zanimanje pri obeh.
Še kaj se javi!
Lea Prinčič, mag. psihologije