Veliko vprašanj sem prebrala že na tej strani, zdaj pa sem se odločila, da je čas, da se reši še moj problem.
za vedno sem izgubila osebo, ki mi je veliko pomenila. BIl je dober in zvest prijatelj. Veliko sem mu zaupala in mi je pri vsem skušl pomagat. Čez čas mi je vedno manj odgovarjal, saj je imel obveznosti. Pred kratkim pa se je najino prijateljstvo obnovilo. On je zelo veren in mi je vsakič, ko mi je pisal, napisal, da me ima jezus rad, da mi bo pomagal, ali pa mi je napisal kakšen odlomek iz svetega pisma. To mi je šlo na žiuce in sem mu napisala, če bi me lahko obravnaval, kakor da jaz nisem verna. vprašal meje zakaj. povedala sem mu, da mi to ni všeč da mi ves čas piše. prosila sem ga da mi neha pisat o veri. rekel je da je jezus del njegovega življenja. še sem ga prosila naj neha pisat o veri. rekel je ne in tako sva se prepirala. potem pa mi je enkrat napisal mogoče. odgovorila sem mu, naj mi obljubi, da bo nehal. takrat me je blokiral. to sva si pisala na snapchatu.
Potem pa sem se mu na sms opravičila in mu povedala, da mi je žal, da nisem spoštovala tega da je veren. to opravičilo je bilo res iskreno in tudi dolgo. odgovoril mi je:
dobr no. nehi. rajš se piš z svojimi prjatlcami kukr da men pišeš. če maš pa kako frko u žiulenju mi pa napiš, da ti pošlm kakšn odstauk iz svetga pisma. drgač pa nehi.
nič mu nisem odgovorila.
Ko sem to prebrala sem padla v jok. Res mi je bilo hudo. Vse sem zasrala. Šele takrat sem se zavedala, da ga nisem sprejemala takšnega kot je. Da nisem sprejemala tega da je veren. Šele takrat sem se zavedala, da ko nekaj izgubiš, šele takrat veš koliko ti je to pomenilo. Šele takrat sem se zavedala, kako lepo mi je bilo ko mi je pisal o veri. da je bil on edina oseba, ki se je poglobil v moje probleme. zdaj je vse to odšlo za vedno.  nevem kaj naj. pogrešam ga. počutim se prazno. vedno znova sem se razveselila, ko mi je pisal. vedno sem si vzela čas in mu takoj odgovorila. nevem kaj naj mu še napišem. vse je propadlo. če mu iskreno povem da ga pogrešam, bo mislil da sem bila vanj oz obsedena z njim. saj mogoče sem bila. še sama nevem. poznala sva se komaj eno leto. zdaj se zavedam, da jaz njemu niti pol toliko nisem pomenila kakor on meni. izgubila sem ga. prosil pomagajte.
lu
• Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila. Izgubiti prijateljstvo ljube osebo, je lahko zelo težko, ne glede na to, kako dolgo sta se poznala. Zveni, kot da sta v tem letu dni lahko razvila močno vez.
Morda ga je res prizadelo, da si se naveličala njegovega omenjanja vere, vendar je pomembno, da ohraniš tudi sočutje do sebe. Če ne deliš njegovih prepričanj, si morda v trenutkih, ko si z njim delila svoje stiske, želela, da bi se on bolj osredotočil na tvoje občutke. On je verjetno menil, da ti bo z odlomki iz Svetega pisma dajal uteho, ampak je popolnoma razumljivo, če se ti na ta način nisi počutila podprto.
Iz njegovega odgovora na tvoje opravičila sklepam, da je še zmeraj prizadet, hkrati pa ti je pripravljen pomagati, če boš to kdaj potrebovala. Zato se mi ne zdi, da je situacija brezupna in da si “vse zasrala”, kot si se izrazila. Tudi v prijateljstvu kdaj prihaja do motenj v komunikaciji, nesporazumov in besed, ki jih obžalujemo. Prava prijateljstva so tista, ki prenesejo tudi takšne trenutke in ki se po iskrenem pogovoru, še okrepijo. Zato predlagam, da mu poveš, kako se počutiš, kaj ti je pomenilo to, da ti je skušal pomagati, četudi na svoj način, ki ga sprva nisi znala ceniti.
V svojem zapisu si čudovito izrazila svoje občutke. Menim, da bi pravi prijatelj z veseljem slišal te besede. Koliko si mu resnično pomenila lahko izveš samo tako, da poskušaš popraviti vajin odnos in ugotoviš ali je to pripravljen narediti tudi on. Za to, da se bosta oba počutila slišano in razumljeno, je namreč pomembno ne samo to, da ti spoštuješ njegovo vero, ampak tudi to, da on spoštuje tvoja prepričanja.
Upam, da najdeta skupen jezik.
Lep pozdrav,
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)