pozdravljeni
pišem vam zato ker se mi je podrel svet.
uglavnem fant v katerega sem zaljubljena racimo ime Ž.
Ž sedi zraven mene pri dveh predmetih vedno se pogovarjama moja sošolka ime K je tudi v njega.
prekratkim sem izvedela da je tudi Žv njo in zdaj se smejita drug drugemu.
vesela sem za niju če prev nista še par ampak imam čuden občutek kot da ga ni več ni več zame res čudno se počutim
mogoče veste kako se nebi tako počutila
hvala
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Žal mi je, da si se znašla v situaciji, ki jo opisuješ. Fant, ki ti je všeč, se zanima za drugo dekle in ker je simpatija obojestranska, se drug drugemu smejita in si izkazujeta naklonjenost. Verjamem, da ti je ob tem zelo neprijetno in to je popolnoma razumljivo.
Ko se nekaj ne izzide tako, kot bi si želeli, običajno občutimo žalost, razočaranje, lahko tudi jezo. Če na situacijo nimamo vpliva (torej ne moremo ničesar spremeniti), je najbolje, da se nekoliko umaknemo in pustimo času čas. Tudi tebi bi svetovala, da se nekoliko umakneš - fantu Ž in dekletu K ne posvečaj preveč pozornosti, saj ti bo ob opazovanju njunega spogledovanja le še težje. Poskusi se družiti z drugimi sošolci in sošolkami ter se z njima ne obremenjuj preveč. Glede na to, da nista še par, kot praviš, se lahko zgodi, da bo tako tudi ostalo. Mogoče bosta čez nekaj časa ugotovila, da nista pripravljena poglabljati odnosa in bosta šla vsak svojo pot. Mogoče pa bosta postala par. Kakorkoli se bo stvar razpletla, je dobro, da se v njun odnos ne vpletaš. Vem, da se v tem trenutku to zdi nemogoče, a tudi občutki žalosti in razočaranja, ki jih občutiš sedaj, počasi zbledijo.
Upam, da sem te vsaj nekoliko opogumila. Vse dobro ti želim,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja