Jaz sem obupana. Pomislila sem na samomor, ker je nevzdrzno. Imam 19 let in opore v nikomur, niti v starsih. Starsi so se najvecji problem. Imam fanta, s katerim se ne vidim, prijateljev pa nimam. Z ostalimi druzinskimi clani se pa ne druzimo ze 20 let. No, se od prej celo se starsa nista. Ne bom razlagala na dolgo pac pa bom poskusila cimkrajse
Starsa me nikoli nista imela rada, ker sem nastala po nesreci. Prisiljena sta se bila porociti. Ker seveda ze takoj ko sem se rodila nista bila srecna drug z drugim, sta skupaj ostala le zaradi mene. Imela sta pa hkrati druge partnerje. To sem morala prenasati vedno, zato sem postajala vedno bolj cudna (v primerjavi z drugimi ki so imeli druzine). Sedaj, me vse to mocno mori v vsakdanjem zivljenju, predvsem v partnerstvu. Postala sem mocno sebicna, imam tezave s hrano, ne zaupam, razjezim se v sekundi, jocem zelo pogosto.
Starsi pa so tu igrali veliko vlogo, ker me niso naucili ziveti v skupnosti, kako se prilagajat, sklepat kompromise, pac vse za zivljenje me niso naucili, ker tudi sami niso tega delali. In jaz sem se od njih naucila to, kar so poceli sami.
Sedaj pred nekaj leti je oce za denar prijavil tujega delavca na nas naslov za stalno. Meni se mesa, ker vem da bodo vsak cas problemi. In bom izgubila hiso, ki naj bi bila nekoc moja, v kateri so sedaj moje stvari, moje vse. In bolj kot se poskusam z ocetom pogovorit, slabse je saj tega cloveka podpira, meni ce kaj ne pase pa naj se poberem kamor vem in znam. Mislila sem it na faks, pa nisem sla ker financno ne zmorem. Nihce pa mi ne pomaga. Boli me ta situacija s starsi, ker sem tujec za njih. Tujega delavca pa castijo v nebo. In zaradi njega je mozno, da bom izgubila sobo, saj je ze nakazal, da nima kje spati. In je oce omenil, da saj bi lahko prisel v mojo sobo. Haloo???? Kam naj se obrnem da tega tipa vrzem vn, da ni prijavljen tu, ker ce se to ne resi se grem ubit. Resno. Obupana sem. Obupanaaaa. Oce noce niti slisat kar govorim. Od tu ne mislim it nikoli ker tu je moj dom, tu se vidim, tu mi je lepo (ce odstejem odnose). Ostala bom pa brez vsega. In jaz in starsi. Prosim pomagajte,prosim prosim prosim prosim
• Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
mislim, da delaš račun brez krčmarja. Hiša je v lasti staršev in ona odločata. Če je neodgovorno je to njuno, ti ne boš nič bolj odgovorna od njiju če boš prestopala mejo v odnosu do njiju in urejala nekaj, kar je njunega. Sporočaš nam, da se soočaš z en kup težavami. Začni jih reševati s strokovnjakom. Iskanje krivca še nikoli ni prineslo odrešitve. Rešitev si ti sama. Poišči si delo, varčuj in se vpiši na izredni študij. Obenem poskusi najti psihoterapevta, ki ti bo v oporo pri reševanju težav in v spodbudo ob izzivih. Zmoreš to.
Vse dobro,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka