Pozdravljeni, pišem zato ker imam problem. S fantom sma skupaj 9mesecev in oba sma stara med 20let in najin odnos je super brez težav, ampak problem je ker je najin seks preveč redek. Na začetku zveze je bilo vse okej vedno je dav pobudo za seks in sma imela spolne odnose kar pogosto, zdaj pa že 4mesece ni začel z predigro ali dal kakršno koli pobudo za seks, vedno moram dati pobudo jaz in to me je zdaj že tako otrudilo, da me je prav strah dat kakršno koli pobudo in pa vsak dan čakam, če bo on kaj naredil ampak nič. Za mene je spolnost zelo pomebna in da moram prositi za njo me utruja. Enkrat sem ga vprašala zakaj je tako in je odgovoril, da je vedno zmatran zaradi službe, drugi odgovor pa je bil da neve in da se bo polj potrudil, ampak se ne, še vedno moram jaz vse začet, če bom hotela sploh da imama spolni odnos. Zaradi vsega tega sem nesigurna vase in razmišljam kako bi lahko izgubila željo po spolnosti. Res ga nerazumem, saj se me še vedno dotika in je zelo prijazen do mene ampak mu je res težko začeti in res sem že obupana nad vsem tem in nevem kaj bi lahko še naredila.
Že zavnaprej se zahvaljujem za odgovor
Kr
Kr_ena_1
Kje piše, da morat dat pobudo vedno/večkrat on?
kl
klemen
Kaj pa, če nima potrebe po tem zaradi česa oz. koga drugega?
Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vem, da si na odgovor čakala nekoliko dlje, tako da upam, da ga boš ujela :)
Opisuješ svojo stisko ob tem, da tvoj fant v zadnjem obdobju manjkrat poda pobudo za spolni odnos. Ko berem kar si zapisala, vidim, da je spolnost v razmerju zate zelo pomembna – morda zato, da se počutiš povezano, zaželeno, ljubljeno…in te vabim da še sama razmisliš kaj ti je pri spolnosti pomembno. Na drugi strani pa je tvoj fant, za katerega v resnici ne veš kaj točno se dogaja in možno je, da tudi sam ne ve zares. Normalno je, da imajo ljudje v začetku zveze več spolnih odnosov, si želijo biti ves čas skupaj. Ko se zveza razvija, pa se tista prvotna »strast« počasi preoblikuje v intimen odnos, na katerem je potrebno delati. Ko govorim o intimnem odnosu s tem ne mislim zgolj spolnosti, ampak vse stvari, ki dva človeka, ki se imata rada, povezujejo. Nekateri ljudje občutek varnosti in intime pridobijo skozi spolni odnos, drugi pa drugače, morda preko skupnih trenutkov, pozornosti, skrbi za drugega, ljubkovanja. Za nekoga so ti trenutki lahko bolj intimni v smislu povezovanja kot sam spolni odnos.
Verjamem, da ti ni prijetno v trenutni situaciji, da se počutiš zavrnjeno, verjamem pa tudi, da morda ni vse tako črno belo kot izgleda. Predlagam ti, da preveriš najprej pri sebi kaj potrebuješ od svojega fanta, kaj zate pomeni intima in potem povabiš v pogovor tudi njega. Povej mu, kolikor gre neočitajoče, kaj zate spolni odnos pomeni in z radovednostjo prisluhni kaj si on želi ali pa česa si morda ne želi ali ne potrebuje pri (spolnem) odnosu in kaj ta v resnici pomeni njemu. Kaj zanj pomeni, če poda pobudo in kako mu je, ko jo podaš ti in obratno. Skupaj raziščita kje se "zatakne" in predvsem kaj vsak od vaju potrebuje.
Ko se bosta slišala, bosta lažje poiskala rešitev, ki bo dobra za oba.
Držim pesti zate, javi se, če potrebuješ še kaj.
Anja Jularić, mag. psihologije
he
hej123
Pozdravljeni, prebrala sem vaš odgovor na moj problem in se vam najprej zahvaljujem za odzivnost in pomoč. Glede te teme sem jaz glede komunikacije čisto odprta in z mano se res ni težko pogovarjati, saj hočem vsako težavo ali problem rešiti. Vedno po spolnem odnosu sem ga vprašala kako mu je bilo, je užival, bi kaj spremenil, si želi da naredim kaj drugače in vedno je bil njegov odgovor pozitiven, da je vse bilo super, da je užival, da noče nič spremenit in da je zelo užival. Sama tudi vem da se zelo potrudim, da bi imel res lep spolni odnos, tako da ko pride do spolnega odnosa je vse okej ni da bi zavračal to. Problem je res samo to, da nikoli ne začne in enkrat mi je tudi rekel, da naj ga neham skos spraševat zakaj je tako da on ne začne bolj pogosto. Ampak, ker se to že toliko časa dogaja mi sploh ni več tako grozno, kot pa mi je bilo, saj se zamotim z službo in tudi uživam z njim ko sma skupaj, ker najina zveza sama po sebi ni noben problem, saj sma res povezana, ampak tukaj so samo tiste prioritete drugačne in enkrat ko bom začutila, da je lahko to velik problem čes čas glede spolnosti bom res probala odkrivati, kaj si res on misli na podlagi tega.
Lepo vas pozdravljam