Pozdrvljeni.
Obiskujem srednjo zdravstveno šolo in prišel je čas za odločitev kateri bo tretji predmet ki ga želimo opravljati na poklicni maturi. Ker razmišljam o študiju radiološke tehnologije sem videl da pri vpisu gledajo tudi povprečje matematike iz 3 in 4 letnika. Zanima me ali je obvezno da si na maturi izberem matematiko, saj bi raje angleščino.
In pa vem, da so za ta študij običajno visoke omejitve. A se da pogledati kakšne omejitve so bile lani, da bi jih lahko primerjal z mojimi ocenami.
Hvala
Uredništvo
Andreja Lamut Gazvoda

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
hvala za tvoje vprašanje. Najbolj zanesljive informacije o vpisnih pogojih za radiološko tehnologijo boš našel v Razpisu za vpis v visokošolske programe. Kot je razvidno iz pogojev, se pri vpisu upošteva povprečje ocen matematike v 3. in 4. letniku, ni pa nujno, da matematiko opravljaš kot maturitetni predmet.
Omejitve za radiološko tehnologijo se iz leta v leto nekoliko spreminjajo, saj so odvisne od števila prijav in uspeha generacije. Za najbolj natančne podatke priporočam, da pogledaš pretekli razpis ali statistiko omejitev na spletni strani Višješolske prijavne službe oziroma eVŠ. Po dostopnih podatkih gre za enega bolj zaželenih programov, omejitve pa so se v preteklih letih gibale približno okoli 90 točk.
Za bolj podrobne informacije ti priporočam, da se obrneš tudi na šolsko svetovalno službo, kjer ti lahko pomagajo glede izbire predmeta in vpisa.
Vse dobro pri nadaljnjem šolanju.
Andreja Lamut Gazvoda, univ. dipl. Soc. Pedagoginja