Pozdravljeni!
Že nekej casa mi je tko potiho usec en fant, ki je sin od mojih starsinih skoraj najbolsih kolegov. Oni se res super razumejo tud js z njimi. In ko smo enkrat nekje hodil so sinovi teh kolegov mimo kolesaril in eden od njih me je pozdravu sam nism vidla kdo kr so imel ocala.
3dni nazaj smo bli pr masi in po masi je bla zunej pogostitev in smo se srecal s temi kolegi od mojih starsec. Sicr z njihovimi sinovi se ne poznam glih, sam tko navidezno. No in te sinovi so kelnarli, starejsa dva masta ze punco pa sts ble tud zraun, mlajsa dva pa ne in kukr vem ta pol nima punce. K sm stala zraun nihovga atija so umes skoz prhajal pa ponujal mi hrano pa pijaco. Tud nihov ati je reku moji mami kok lepo de je prsla se vasa hcerka, k je taka lepoticka z vm pa me tm ze skor objemou od veselja, on je tak k se skoz zafrkava pa to. Pol je pa enkrat ta fnt k mi je usec prsu do mene, me pogledu direkt u oci. Men se je zdel d je traju ta pogled 1uro hahah in pol se je nasmehnu in pol sem se mu tut js. Sicr nevem kaj je to pomenil, kr nevem ce me sploh pozna. Mislem gotou ve, da sm od teh starsu hcerka, ne pa kk mi je ime pa to.
A je mogoc ksna moznost, da sn tud js njemu usec? Mam sicr njegov instagram in ga folowam sam ne upam mu pa napisat tega, kr me je se usen mal strah.
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če sem te prav razumela, ti je všeč fant, vendar nisi prepričana ali si tudi ti njemu všeč in ne veš točno, kako bi pristopila do njega. Razumem, da se lahko počutiš negotovo, saj vsi lahko doživljamo takšne občutke, ko nas zanima, kako se počuti nekdo od nas in nas zanima ali so takšni občutki vzajemni. Dogodki, ki si jih opisala morda lahko nakazujejo, da si fantu všeč, saj sta očesni stik in nasmeh običajno znaka, ki sta povezana s sporočilom naklonjenosti, prijaznosti in zanimanja. Seveda je težko s popolno gotovostjo reči, kaj fant točno misli ali čuti, brez tega, da bi z njim imela več interakcij. Vseeno pa lahko iz opisanih dogodkov razberem, da je bilo nekaj prijetnih trenutkov med vama.
Napisala si, da ne veš točno, kako do fanta pristopiti na Instagramu. Če se počutiš nelagodno, da bi mu neposredno kaj napisala, je morda dobra ideja, da začneš z manjšimi koraki. Lahko mu npr. všečkaš kakšno objavo ali pa komentiraš kaj prijaznega. Tako bosta morda začela malce več komunicirati na spletu. Če odreagira pozitivno, ti bo to morda dalo več poguma, da mu napišeš še kaj, ali pa pristopiš do njega tudi osebno.
Glede na to, da sta oba del iste družinske prijateljske skupine, pa bodo verjetno še druge priložnosti za srečanje in pogovor z njim. Ko pride naslednja priložnost, se morda lahko poskušaš malo več pogovarjati z njim, da bi ga bolje spoznala in videla, če je naklonjenost obojestranska.
Predvsem pa je pomembno, da ohraniš zaupanje v sebe in si ne dovoliš, da te strah zavira. Vem, da je to lahko zelo težko, vendar je včasih tveganje potrebno, da spoznamo to kar nas zanima, in četudi se stvari ne razvijejo tako, kot bi si želeli, bomo vsaj izvedeli, kar nas je zanimalo in bomo lažje šli naprej.
Želim ti veliko poguma!
Živa Pirc, mag. psihologije
• Ro
Rožca
Najprej hvala za odgovor.
Ja v bistvu mi je res že nekaj časa usec, pac nisem tak tip ljudi ki so "nori in čisto obsedeni" s svojo simpatijo. Pač meni je všeč njegova prijaznost, spoštovanje do vseh ljudi kar sem tudi že pri njemu veckrat naskrivaj zasledila. Sicer mi videz ni ravno stvar na 1.mestu a v tem primeru mislim da me tudi zlo privlači, pa nekaj vizualnih stvari imava skupnih (svetle lase, zobni aparat, veliko mozolckov,..)ampak me ne moti to ker sprejemam ljudi takšne kakršni pac so, kajti cloveka ne mores oceniti po videzu, saj videz lahko močno vara.
Mi je pa res kar postal pri srcu, to nisem ugorovila samo jaz, ampak tudi moja družina. Ko smo se pogovarjali o prejšnjem snidenju s temi prijatelji mi je kar malo postalo toplo pri srcu in ja, moja lička "naj bi bila čisto rdeča" sploh ko je mami omenila da me je ta fant zadnjic zelo gledal in mi izkazoval veliko prijaznost. Čustva sem poskušala zadržati zase, a je bilo kar tezko. Morda ga bom spet videla cez nekaj dni, upam da ga bom. V sebi čutim nekaj zelo lepega, česar še nikoli nisem. Bila sem zaljubljena 8let a ta ljubezen je popolnoma zdaj drugačna. Mislim da sem resnično s srcem zaljubljena, a se bojim da mi bo to pustilo velike rane in žalost, če se bom preveč obremenjevala s tem, zato se bojim biti zaljubljena.
• Uredništvo
Živa Pirc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
me veseli, da si se ponovno oglasila. Najprej ti želim povedati, da je čudovito, da zmoreš tako globoko čutiti in prepoznavati razliko med različnimi občutki, ki jih doživljaš. Razumevanje sebe in svojih čustev je zelo pomembno na poti osebnega razvoja.
Zaljubljenost je lahko zelo močno in osrečujoče občutje, a kot si že sama napisala, hkrati prinaša tudi strah in negotovost, še posebej, če se bojimo, da bi bili prizadeti. Strah pred zavrnitvijo ali razočaranjem je povsem naraven in ga občutimo prav vsi. Vendar je pomembno, da ti ta strah ne preprečuje, da bi v polnosti doživljala zaljubljenost. Glede na to, kar si opisala, se zdi, da si v fazi odkrivanja teh čustev in pristnega razumevanja same sebe. To je lahko izjemno vznemirljivo, a tudi zastrašujoče. Pomembno je, da si dovoliš čutiti vse, kar čutiš, ne da bi se s tem preveč obremenjevala. Zaljubljenost je del življenjske izkušnje, in ne glede na to, kako se stvari iztečejo, te bo ta izkušnja obogatila in te naučila nekaj novega o sebi in o ljudeh okoli tebe.
Če imaš občutek, da te ta zaljubljenost ali strah pred njo ovira v vsakodnevnem življenju, ti svetujem, da o tem spregovoriš s kom, zaupanja vrednim. To je lahko prijatelj, družinski član ali še kdo drug, za katerega veš, da te bo poslušal in mu zaupaš. Pogovor ti lahko pomaga pridobiti nekaj perspektive in podpore ali pa je varen prostor, kjer lahko deliš svoje skrbi in občutke.
Želim ti vse najboljše in upam, da bodo tvoje izkušnje z zaljubljenostjo obogatile tvoje življenje, ne glede na izid.
Vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije