Pozdravljeni,
sem najstnica stara skoraj 16 let ki ima tezave doma zaradi isto spolno usmerjenosti. Imela sem ze vec punc ampak sem imela tuti fante. Sedaj ko sem zacela hoditi v srednjo solo se mi je zgodilo da sem spoznala punco ki mo je postala zelo vsec. Zaceli sva se pogovarjati, si dopisovati, se druziti itd.Cez nekaj casa sva se odlocili da bi poskusile biti v zvezi. Vse je bilo super, dokler tega niso izvedeli doma. Moja cela druzina je homogobicna zato tega tudi nisem upala povedati doma. Ko pa je mama izvedela je prisla v sobo in me zacela sprasevati stvari glede tega. Rekla je da morava takoj prekiniti vse stike. Tesko mi je saj je bila ona edina odeba ki mi je pokazala kaj pomeni da imas nekoga rad in mi dajala obcutek ljubljenosti. Tesko mi je ker so mi starsi vzeli osebo s katero sem prezivela najlepse 4 mesece svojega zivljenja, sedaj pa jo moram karnaenkrat izpustiti iz rok. V soli se bova srecevali vsak dan kar me zelo skrbi. Njeni starsi so najino zvezo lepo sptejeli sam so ze prej vedeli da je drugece usmerjena. Njena mama de tudi trudi da bi me moja mama zacela razumeti ampak ona tega enostavno ne more. Rekla je da ce bo potrebno me bo poslala k psihijatru...Po eni strani je to super ampak po eni strani me skrbi saj nevem kaj vse bo mama navlekla psihijatru, ker se je veliko stvari glede tega zlagala tudi meni. Z bivso punco si se zdaj dopisujeva ampak moji tega ne vedo. Zaceli se je tudi samoposkodovanje. Bivsa punca mi je rekla naj grem tudi do socialne delavke al si kaksnega profesorja po nasvet kaj naj naredim. Strah me je saj se mi ne zdi prav da mi moja starsa zelita nadzorovati zivljenje in s kom dem lahko srecna in s kom ne.
Nevem kaj naj naredim.Hvala za pomoc.
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
žal mi je, da se srečuješ z nesprejemanjem staršev glede tvoje spolne usmerjenosti. Verjamem, da ti ni lahko. V tej situaciji se mi zdi pomembno, da okrog sebe najdeš kakšno drugo odraslo podporno osebo (Je to morda kak drug sorodnik oz. sorodnica, svetovalna delavka na šoli ali učiteljica, ki ji zaupaš?) in ji poveš o tvoji situaciji in okoliščinah. Vedno je pomembno, da imamo okrog sebe podporne, sprejemajoče ljudi, v obdobju mladostništva pa je posebej pomembno tudi, da so to odrasle osebe. Pogosto se predvideva da so to starši, ki pa nam vedno ne morejo ponuditi tistega kar potrebujemo, zato je smiselno, da si to podporo najdeš drugje. Če nimaš v mislih nikogar pa lahko odtehta tudi podpora prijateljev in prijateljic.
Če čutiš, da bi glede trenutne situacije s starši potrebovala dodatno podporo se vedno lahko obrneš tudi na našo svetovalnico na Legebitri - na svetovalnica@legebitra.si
Če je še karkoli pa seveda lahko nadaljujeva pogovor tu :)
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra