Pozdravljeni, sem 17 letni fant, ki isce delo s katerim bi lahko zasluzil denar. Iscem katerokoli delo, ki je povezano z risanjem oz. Oblikovanjem pa me zanima kje naj iscem. Z risanjem se ukvarjam ze dobrih 7 let in sem samouk vsak dan se izbolsujem v razlicnih tehnikah in obvladam tako tradicionalno kot digitalno risanje. Poskusil sem ze na eservisu ampak tam nisem dobil nobenega odgovora sploh pa se nisem polnoleten in niti nevem kje naj zacnem. Najlazje bi bilo delo z print on demand s katerim bi lahko sluzil od risb ki jih naredim sam in prodam kot tisk na majico,skodelice itd. Ampak glede tega me skrbijo stroski saj trenutno nimam toliko denarja in nevem. Upam za kaksen nasvet in upam, da sem se obrnil na pravilno stran. Hvala ze vnaprej lp.
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovani,
hvala za tvoje sporočilo. Sprva bi te želela pohvaliti, da se ukvarjaš z dejavnostjo, ki te zelo veseli. Iz tvojega zapisa je razvidno, da si vedoželjen, iznajdljiv in da ustvarjaš s srcem, kar veliko šteje. Navajaš, da se z risanjem ukvarjaš že od približno tvojega 10. leta starosti in nenehno izboljšuješ svoje spretnosti in nadgrajuješ znanje na tem področju.
Sistem dijaškega dela v Sloveniji je organiziran preko posebne oblike zaposlitve, ki se imenuje študentsko delo. To je priljubljena oblika dela med dijaki in študenti, saj vam omogoča, da med izobraževanjem pridobite delovne izkušnje, si dodatno finančno pomagate in hkrati prilagajate delo urniku izobraževanja. Glavna oblika zaposlitve dijakov in študentov je preko napotnice, ki jo izdaja študentski servis. Študentski servisi so organizacije, ki so pooblaščene s strani države za posredovanje študentskega dela. Njihova naloga je povezati dijake in študente, ki iščejo zaposlitev, z delodajalci, ki potrebujejo študentsko delo.
Študentsko delo je namenjeno redno vpisanim dijakom in študentom visokošolskih in univerzitetnih programov, starih med 15 in 26 let, zatorej tvoja starost oz. mladoletnost pri tem ni ovira. Predlagam, da si pripraviš življenjepis (najlažje preko obrazca EUROPASS, ki ga lahko ustvariš kar v spletnem urejevalniku) in kratek opis del, ki jih lahko ponudiš. Navedeš lahko vse svoje znanje (poznavanje različnih tehnik tradicionalnega in digitalnega risanja, metoda print on demand ipd.), nato pa ta dokument pošlješ ponudnikom študentskih in dijaških del.
Upam, da boš s pomočjo zgornjih usmeritev našel pravo delo zase in ob tem še zaslužil.
Le pogumno naprej.
Vse dobro ti želim,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij