Jst bi ful rada dodala svojo psihiatrinjo na instagramu ampak me je strah da me ne bo sprejela in da bom izpadla cudna. Kaj naj naredim? A je cudno ce jo dodam?
Bo
Bond007
Res je, da gre za malo komplicirano situacijo, saj načeloma ni priporočljivo biti tak "prijatelj" s svojim zdravnikom/učiteljem/nadrejenim, da se ne meša profesionalni in zasebni odnos; vendar glede na to, da je sama postavila svoj profil na instagram (je profil poslovni ali osebni?), je najverjetneje sprejela to možnost, da jo bodo dodali pacienti. V kolikor gre za osebni profil, pa bo paciente kategorično ignorirala. Žal mi je za tvojo dilemo, vendar osebne prijatelje si še naprej išči izven stroke. Good luck!
Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Znašla si se v dilemi, ali dodati svojo psihiatrinjo na družabnem omrežju instagram ali ne, saj nisi prepričana, kako bo ona to sprejela. Da bi lažje razumela tvojo situacijo, me zanima, zakaj si jo želiš spremljati na družabnih omrežjih?
Psihiatrinja je res oseba, s katero sta skozi obravnave navezali zaupen odnos in ti je pomagala pri tvojih stiskah, zato se z njo počutiš povezana, je tako? Vseeno pa se je pri tem potrebno zavedati, da gre pri tem za profesionalni odnos. Na splošno strokovni delavci (npr. Psihiatri, psihologi, učitelji) redko sprejemajo paciente oz. učence na zasebnih družbenih omrežjih najpogosteje iz razloga, ker želijo ohraniti jasne meje med njihovim delom in zasebnim življenjem ter zaščiti svojo zasebnost.
Če si jo vseeno želiš dodati na instagramu lahko poskusiš. Če ima zaseben profil, tako njej prepustiš odločitev, ali bo tvojo prošnjo sprejela ali ne. Lahko pa je to tudi ena izmed tematik, ki se je dotakneta na naslednji obravnavi in preveriš neposredno pri njej, kako gleda na povezovanje preko družbenih omrežij.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala in da ti uspe razrešiti tvojo dilemo.
Lepo bodi
Lara Tušek, mag. psihologinja