Pozdravljeni še enkrat,
V preteklosti me je bolelo, a postal sem imun na bolečino isto kot Prešeren. Spremenil sem svoj mindset in postajam volcel(prostovoljen celibat). Nič me več ne prepriča v to, da si najdem punco. Sem grd in verjetno bom v prihodnosti delal za minimalca tak al tak mi je že vseeno. Po številnih zavrnitvah pač človek na neki točki obupa. Ne vem kaj je še vrednega pri današnjih mladih ženskah brez očetovske figure. Zahtevajo neko enakopravnost med spoloma, same pa spet ne prispevajo nič, še jajc ne znajo speči. Zakaj čuvati svojo nedolžnost za te foide. Vse več osamljenosti in samomorov je pri moških in nobenega več ne briga za moške. Obenem pa cene nepremičnin rastejo, davki se pa isto višajo. Komaj shajaš iz meseca v mesec in potem si te p***ice drznejo zahtevati moškega, ki jo bo vzdrževal hkrati pa se ona vara naokoli. Upam da človeštvo izumre ker danes razmnoževati se v tem groznem svetu je brezupno. Če bi bil Elliot Rodger danes še živ, se ne bi niti oziral za temi ženskami in bi bil woke. Tako bi vsaj doživel ljubezen, ki jo nikol ni imel. Boljše je živeti sam, posvojiti otroke in jih vzgajati. Če pa hočeš izkusiti spolnost pa bolje da plačaš escorte in se znebis slabe samozavesti. Ta generacija bo hočeš ali nočeš propadla.
• Ye
YesThereIs
samo jamranje in zagrenjenost ter žalitve... kje je tu kakšno vprašanje za svetovalce?
• Bo
Bond007
Čeprav ni vprašanja in je objava sama sebi namen, izvoli en skrajšan reality check.
Sploh se ne zavedaš, kako si zmeden. V isti sapi nasprotuješ svojim prejšnjim trditvam; najprej razglašaš, da si pomirjen in sprejemajoč, nato bruhaš po takoimenovanih "pra**cah". Če bi bil ti pomirjen s čimerkoli, ne bi svinjal po forumih. Skratka...
-tvoja nedolžnost ni gucci torbica, ki bi imela neko vrednost. Nikogar ne zanima... vsak v življenju ravna po najboljših ali najslabših močeh, nagrajenost pride šele z veliko truda za dobro opravljeno delo, enako pri kvalitetnih odnosih, ki se jih zgradi in ne dobi po naključju.
-žongliranje z umetnimi pojmi "incel", "volcel", blablacel, woke so en larifari fičfirič, izmišljotine zaradi patološke potrebe po pripadnosti sociološko šibkih posameznikov. Življenje pač ni RPG računalniška igra, kjer ti nad avatarjem piše, katero pripadnost imaš. Tvoje in tebi podobnih mišljenje je ozkogledno in zgrešeno. Nisi prvi in ne boš zadnji.
-ti in tebi podobni se najraje sklicujete na neke bolj ali manj netočne posplošene statistike, vsem makroekonomskim področjem si domišljate pripisati neke dokončne statistične izpeljave, ki so netočne in jih ne razumete. Vse to je samo fiktivni determinizem. Te pa spodbujam in toplo priporočam študij statistike.
-dno izraženega stališča dosežeš z metanjem vseh ljudi v en koš; skrajno primitivno je naslavljati "vse mlade ženske brez očetovskih figur", predalčkanje ljudi po spolu, percipirani zunanji "lepoti", na "leve in desne" ter podobne fiktivne predznake.
Beri knjige, glej poučne filme, namaži se s kremo proti aknami in z malo več vloženega truda boš morda spregledal. Mogoče se boš celo zaljubil in "se vklopil". Ne spadajo pa take nihilistične izjave na forum, kjer se mladi v stiski obračajo na pomoč. Good luck.
• No
NoHope
Bond007
Vse imaš narobe, ker ne razumeš. Ne svinjam po forumih, skušam nagovorit mlade moške naj se izogibajo slabim in nemoralnim ženskam, ker vseeno nekaj malega upanja je še v ženskah, ki so normalne in nimajo tak mindset. Naziv prasice so si te ženske same zaslužile s svojim obnašanjem do moških.
Spet narobe. Nedolžnost IMA vrednost. Pomeni da imaš osebno integriteto in dovolj visoke standarde, da se ne pustis vsaki ženski, ki te lepo pogleda. Čuvaš jo za posebno osebo, ne za sponzičko, ki bi odprla noge vsakemu tipu ki ji ponudi nekaj dobrega. Če ne sodeluje nič v zvezi in ne ponuja nič razen svojega spolnega organa potem je za na ulico. Odnose gradita obe osebi, ne ena. Moški tudi znamo sami živeti, zato se v nekaterih primerih splača ostati sam(volcel).
Moje trditve o osamljenosti moških dokazuje vsa statistika, ki jo najdeš povsod na medijih in družbenih omrežij. Število incelov in volcelov bo še naraščalo v prihodnosti, ker zaradi družbenih razmer ni vredno biti v zvezi.
Incel, volcel, sta resnična pojma, ljudje ju pač ignorirajo ker se nočejo poistovetiti s temi ljudmi ker pač niso sociološko "močni". Sprijazni se da nekaterim v življenju pač ni bila dana fizična in psihološka privlačnost. Besedo incel je izumila ženska Alana v 90ih ker je imela težavo pri iskanju partnerja. Volcel je nasproten pojem od incel, kar označuje da si na lastno željo samski.
Če bi mi branje knjig in gledanje filmov koristilo pri osvajanju žensk, bi jo do sedaj že imel. Zaljubit se je nesmisel, če so ženske preveč izbirčne. Zaradi ene malenkosti te zavrnejo. To ni nihilizem, to je realnost. LP
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Iz tvojega zapisa lahko razberem, da globoko razmišljaš o svetu, v katerem smo in da si do sedaj imel slabe izkušnje z ženskami. Zaznavam tudi, da si nezadovoljen in od tega postal že ravnodušen. Ja, Prešeren je utapljal svojo žalost v alkoholu, za tebe pa upam, da ne greš po poti bega iz realnosti na kakršen drug način zlorabe substanc…
Žal mi je za tvojo izkušnjo varanja s strani ženske, ter da si se odločil, da boš ostal sam. Morda pa je to razmišljanje trenutno in ga boš v prihodnosti spremenil, če boš spoznal žensko, ki vam bo podobna po vrednotah, željah in potrebah. Verjetno pa moraš najprej predelati vsa čustva ter misli, ki so v tebi. Vzemi si čas zase, če imaš kakšnega prijatelja, se pogovarjaj o svojih mislih, čustvih ter videnju sveta okrog nas. Velikokrat pomaga že, če o stiski spregovorimo z nekom drugim, saj takrat, ko gredo misli ter besede iz nas, pride do neke vrste olajšanja. Morda pa lahko tvoja razmišljanja in doživljanja izliješ na papir in pišeš svoj dnevnik (takšni načini pomagajo pri predelavi negativnih čustev in pomagajo tudi pri delovanju v smer pozitivne samopodobe). Ne vem, kaj si že poizkušal in kje iščeš svoj smisel, vendar je vredno vztrajati v tem življenju, saj drugega življenja nimamo in ga ne poznamo. Morda lahko začneš razmišljati o tem, za kaj vse pa bi bil lahko hvaležen do sedaj; kaj te žene naprej in ti je v uteho. Trenutna stiska je prehodnega značaja, kar pomeni, da vse slabo enkrat mine in iskreno ti želim, da bo tudi v tvojem življenju tako, da ko se boš spominjal nazaj teh trenutkov in obdobja, boš objektivneje videl, zakaj se je to dogodilo in na kakšen način te je spremenilo.
Če tako negativno in sovražno razmišljaš o nasprotnem spolu, lahko tudi ženske tako razmišljajo o moških. Vendar to ni način ustreznega izražanja. Marsikdo je imel negativne izkušnje v odnosih z nasprotnim spolom, bil razočaran, žalosten, jezen in še kaj, pa vendar ni obupal, temveč so ga takšne izkušnje le okrepile ter mu dale vedeti, na kaj je lahko pozoren v prihodnosti. Torej, kakšnega partnerja želi spoznati. Vsekakor je naprej potrebno imeti rad samega sebe, saj drugače negativnost širimo v odnosu dalje. Ženske začutijo, če o njih misliš kot o objektu. Ni pa nič narobe, če si se odločil ostati sam in delati druge stvari v življenju. Tudi tako ljudje živijo in uživajo v takšnem načinu. Kot sem pa nekje zasledila glede tvoje starosti, če je le-ta 21, to pomeni, da imaš še veliko let in morebitnih situacij, da spoznaš pravo osebo. Morda se le preveč fokusiraš na to, na drugo pa pozabljaš.
Če pa vidiš, da je tvoja stiska prehuda, ne oklevaj in morda poišči strokovno pomoč (obisk pri psihologu, ki ti bo pomagal s pogovorom ter naučil določenih načinov spoprijemanja s sotuacijo). Mogoče ne bi bilo odveč razmisliti o internetnem detoksu oziroma o tem, da za nekaj časa izbrišeš kakšna socialna omrežja (če jih imaš) in skušaš več časa nameniti realnemu svetu, v katerem si. Tako boš lahko čutil več miru in povezanosti, priporočala bi še stik z naravo, gibanje, tehnike dihanja ter kakšen šport. Tako boš namreč vso jezo ter frustracijo, ki ju zdaj daješ vase, lahko na primeren način dal v konstruktivne načine spoprijemanja.
Upam, da ti bo to kaj v pomoč, drugače pa ti toplo priporočamo pogovor v živo.
Vse dobro,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
P. S. Vse generacije do sedaj so preživele, tako da bo tudi naša kljub vsem izzivom. J
• Bo
Bond007
Če si imel do sedaj slabe izkušnje, to še ne pomeni, da bo vedno tako. Ko te bo enkrat povozila prava ljubezen, boš slep za vse predsodke, pripravljen boš narediti vse za ljubljeno osebo. Glede na tvoja trenutna stališča predvidevam, da boš vseeno znal ločiti med "lahko" izkoriščevalno partnerko in pošteno punco, ki si bo znala speči jajca.
Veš, ne hodijo naokoli krdela organiziranih razvajenih manekenk, z načrtom nase prikovati sposobno moško copato z denarnico. Vsaka oseba ima drugačno osebno zgodbo in čar spoznavanja ljudi na tem planetu je v odkrivanju podobnosti, skupnih zanimanj in kompatibilnosti; ter seveda lepote. So pa zaradi "družbenih" omrežij malo bolj izpostavljene, ker je to idealna platforma za samopromocijo. Ljubitelj statistike bo na istih omrežjih opazil ujemajočo ali celo večjo prisotnost moških samopromotorjev, tako da se lepo statistično zbalancira. Zaradi teh družbeno ekonomskih prevarantk in prevarantkov bi ti predlagal iskanje romantičnih kompatibilnosti kje drugje, kot pa na omrežjih.
Ampak, nikoli ne veš, kje te bo našla ljubezen. Do takrat pa le pogumno glavo gor in ne obremenjuj se z okvirji in floskulami.
• 12
1234567
Zdravo NoHope!
Ko berem to tvojo objavo (in vse prejšnje, ki si jih napisal), se mi prav smiliš. Seveda, se dogajajo stvari, ki jih navajaš. Ekonomija razpada, ženske varajo ipd. Tudi sama se včasih počutim, kakor da se ni vredno truditi za karkoli, ker bo na koncu tako vse šlo v rit.
Dejstvo pa je, da je na svetu ogromno lepih in dobrih stvari, ki so na voljo vsakemu. Če se osredotočaš samo na slabe stvari, si sam po nepotrebnem še povečuješ stisko. Mislim, da na tej točki nima smisla, da te poskušam prepričevati v zmotnost tvojih prepričanj ali da ti predlagam, kaj lahko storiš, ker ti bo tako ali tako vseeno. Mi je pa žal, da fantje (oz. moški), ki bi lahko bili super ljudje (kot ti) zapadejo v te kroge in prevzamejo prepričanja, ki jim škodijo in še povečujejo njihove težave. Upam, pa da ti uspe najti srečo v življenju.
• No
NoHope
Pozdravljeni vsem skupaj,
Hvala svetovalki in vama za odgovor. Kot si že omenila, mogoče smisel življenja ni v iskanju boljše polovice, temveč sprejemanje lastne polovice takšna kakršna je. Veliko lepega se mi je že in se mi bo zgodilo. Ampak v sedanjem svetu, v katerem smo zdaj, je težko iskanje partnerja, iskanje doma, ustvarjanje družine, vendar mislim, da se bo stanje v prihodnosti izboljšalo. Nikoli ne veš, kdaj bom našel žensko mojega življenja, v cerkvi, na delovnem mestu, eventih, konec koncev mi jo lahko tudi sorodniki najdejo. Problem se nahaja v seksualizirani družbi. Moški gledajo za čim večje joške in rit, punce pa mišice. Prava ljubezen počasi izginja. Jaz si želim katerokoli punco, ker sem že tok žejen. Vseeno mi je za izgled, ker sem bolj za to kakšno osebnost ima. Moški moramo biti boljši v vsakdanjem življenju, ženske pa lahko tudi manj lepim, premožnim fantom ponudijo priložnost.