Pozdravljeni,
Ali obstajajo v Sloveniji kakšne incel skupnosti ali forumi? Zelo bi mi olajšalo trpljenje če nisem sam v tem. Sam se opredeljujem kot incel, kar pomeni neprostovoljen celibat. Sem 21 in imam 0 prijateljev in sem dobil 0 punc v srednji šoli in na faksu, kar uničuje mojo samopodobo. Moj uspeh v šoli in odnosi z družino je še edina stvar, ki me drži na vrvici, da se ne kms-am. Omenil bi še to, da sem introvert, visok, ok face card, skinny in težko zaupam ljudem, še posebej ženskam ko jim pristopiš. One dobijo tak "ick" že ko me pogledajo. Medtem pa z veseljem pogledajo urejene, nabildane 185+ cm tipe z brokoli frizuro, z denarjem itd. Isto stvar sem doživel v srednji šoli in na faksu. Pa ne misliti da gledam za napačnimi ženskami, tudi ženske kot jaz(introvertirane) gledajo take fante. Medtem ko fantje kot jaz ostanemo na cedilu. Včasih izgubljam upanje v nadaljevanje mojega bloodline-a. Puncam se gabijo moji hobiji, medtem ko one same doomscrolajo po reelsih in nabiranje bodycount-a. Vse, kar hočem je nekdo ki bo kompatibilen z mano in me ne bo obsojal glede na izgled in osebnost. Hvala, ker ste si vzeli čas in prebrali moje sporočilo.
No
NoHope
Pozdravljeni,
Ali bom dobil odgovor na moje vprašanje?
ne
nekdo21877
Pozdravljen,
podatka o takšnih skupnostih ali forumih nimam. Sem pa osebno mnenja, da ti takšna skupina ne bi pomagala. Čeprav je bil njihov originalni namen sicer res medsebojna pomoč oseb, ki si kljub trudu niso uspele najti partnerja, so dandanašnji forumi na to temo v večini namenjeni obtoževanju drugih in pritoževanju. Glede na to, da je tvoj cilj, da najdeš neko osebo, ki bo s tabo kompatibilna in te ne bo sodila po izgledu, boš to najverjetneje hitreje dosegel na druge načine. Spodaj je nekaj predlogov:
- poglej na spletu (npr. Facebook) za skupine, kjer se srečujejo osebe z interesi, ki so podobnih tvojim in se vključi vanje. Tako lahko spoznaš osebe, ki se prav tako zanimajo za podobne stvari kot ti.
- v svoji okolici se vključi v kakšno aktivnost, ki te zanima in je v skladu s tvojimi interesi. Tudi tako lahko povečaš možnost, da spoznaš osebe, s katerimi se lahko povežeš.
- Začenjaj pogovore. Kot introvertirana oseba z socialno anksioznostjo verjamem, da je to zelo težko. Na žalost pa je tako, da so velikokrat v naši bližini osebe s katerimi bi se zelo dobro ujeli, pa tega sploh ne vem, ker se ne pogovarjamo z njimi. Jaz sem se recimo v srednji šoli držala bolj zase, nato pa sem šele na maturantskem izletu ugotovila, da ima veliko mojih sošolcev in sošolk podobna zanimanja in da bi ves ta čas lahko bili dobri prijatelji, če bi se jaz bolj potrudila. Bodi pozoren na druge - oblačila, nalepke in priponke na šolskih pripomočkih ali oblačilih ali kakšne reference lahko kažejo na interese ljudi; če vidiš kaj kar te pritegne (npr. da ima oseba oblačila na temo filma, ki si ga gledal) lahko tako pristopiš in povprašaš o tem.
- Razmisli o svetovanju. Nekatere organizacije, npr. Društvo Center za pomoč mladim nudijo možnost pogovora in svetovanja. Te osebe ti lahko pomagajo razmisliti o tvojih ciljih v življenju, ti pomagajo odkriti tvoja močna in šibka področja in ti priporočijo kako jih lahko izboljšaš, lahko ti pomagajo oblikovati realnejšo (bolj pozitivno) samopodobo in ti nudijo neko čustveno olajšanje. Lahko se pogovoriš tudi z domačimi.
- Izogibaj se vsebinam, kjer govorijo o tem, kako so ženske grozne, pokvarjene, promiskuitetne ... Take stvari ti dajo povsem napačno predstavo o ženskah, ki lahko slabo vpliva na tvoj odnos do njih in posledično na tvoje šanse pri spoznavanju punce. Raje išči nasvete pri srečno poročenih moških (ali takih, ki so v srečnih odnosih) in pri ženskah v svojem življenju (npr. mami, teti, babici ..., lahko tudi prebreš kakšno biografijo ženske). Dekleta so zelo različna; iz osebne izkušnje ti povem, da je scrollanje in nabiranje bodycounta pri večini deklet zelo nizko na lestvici prioritet in zanimanj. Seveda dekleta rada gledajo privlačne moške, a to ne pomeni nujno, da si ti zanje nezanimiv. Videz je pač prva stvar, ki jo opazimo in logično je, da nas ljudje, ki so lepši bolj pritegnejo. Lepi ljudje so pač prijetni za opazovanje. To pa ne pomeni, da so dekleta nezainteresirana za zmenke s komerkoli drugim - pri partnerju so pomembne tudi druge lastnosti kot je npr. osebnost, čustvena zrelost, odgovornost, skupni cilji, vrednote ...
Za konec pa še to: 21 niti približno še ni staro. Definitivno nisi edini, ki pri tej starosti še ni imel partnerke, niti edini, ki ima težave z iskanjem prijateljev. Razumljivo je, da te to obremenjuje, a stanje se sčasoma lahko izboljša.
Uredništvo
Pozdravljen!
Tvoje vprašanje smo že posredovali svetovalki in v kratkem lahko pričakuješ njen odgovor. Prosimo te še za malo potrpljenja.
Prijazen pozdrav iz uredništva
No
NoHope
Pozdravljena nekdo21877,
Poskusil bom komentirati tvoje predloge:
- O vsebinah, da so ženske promiskuitetne in grozne določa algoritem na na mojih socialnih omrežjih. Razen če bi ga resetiral, da bi se mi prikazovale drugačne objave.
-Jaz začnem pogovor, samo se ne razvije kaj dosti iz tega ker sem običajno vajen "small talka". Ti si se v srednji šoli vsaj razumela s prijatelji, tudi če si bila introvert. Jaz sem doživel vrstniško nasilje, s tem da me niso tepli(tepli so me v osnovni šoli), ampak so me žalili da sem piflar, weeb, geek, no lifer, virgin 4life itd. Na maturantski izlet nisem niti šel, ker starši niso imeli denarja. Itak so precenjena. Za maturantski ples sem rabil izbrat čisto x žensko iz drugega razreda, ker sem pač bil nezaželjen v mojem razredu.
-Mogoče imaš prav glede aktivnosti, ki naj se udeležim. Do zdaj sem bil samo na študentskih partyjih, v katerih so te ženske, ki sem jih omenjal, da hočejo top fante. Poskusil bom še ostalo.
-Nisem slišal za to društvo, bom še preveril hvala. V mojem družinskem drevesu so vsi srečno poročeni, a ne pozabiti da so bili takrat drugi časi, ko ni bilo socialnih omrežij, ljudje so bili bolj socialni in ženske niso bile materialistične, nezveste in so čakale do poroke na spolne odnose.
Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej bi ti rada povedala, da mi je resnično žal, da se počutiš tako osamljeno in obupano. To, da si poiskal pomoč, je velik in pogumen korak. Verjamem, da je težko verjeti, da se lahko stvari izboljšajo, še posebej, ko se zdi, da te družba zavrača.
Omenil si samomorilne misli. Če se znajdeš v hudi stiski, nujno pokliči na katero od telefonskih številk za pomoč v duševni stiski:
Klic v duševni stiski: 01 520 99 00 (vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj)
Zaupni telefon Samarijan: 116 123
Prav tako je pomembno, da o svojih občutkih spregovoriš z nekom, ki mu zaupaš — npr. nekdo iz tvoje družine, ki ti lahko stoji ob strani. Tudi če se zdaj zdi vse brezupno, verjami, da ne bo vedno tako.
Razumem, da si želiš najti ljudi, ki bi te razumeli, in da iščeš podporo. Vendar ti iskreno odsvetujem priključitev v incel skupnost. Čeprav se lahko na prvi pogled zdi kot prostor, kjer bi te ljudje razumeli, tovrstne skupnosti pri posamezniku pogosto samo še okrepijo občutke jeze, zagrenjenosti in obupa. Namesto da bi ponujale pravo podporo, večinoma utrjujejo prepričanje, da so za vse težave krivi drugi — v primeru incel skupnosti predvsem ženske. To pa ti ne bo prineslo rešitve, temveč bo le še bolj poglobilo tvojo bolečino in občutek nemoči.
Odnosi, bodisi prijateljski ali romantični, temeljijo na obojestranski želji, spoštovanju in povezanosti. Nihče ni upravičen do ljubezni ali spolnosti samo zato, ker si tega želi. Ljubezen ni nekaj, kar nam pripada, ampak nekaj, kar zgradimo skupaj z osebo, ki si tega prav tako želi. Verjamem, da si želiš povezanosti, sprejetosti in nekoga, ki te razume. To je popolnoma normalna in človeška potreba. Dejstvo, da še nisi imel punce ali prijateljev, nikakor ne pomeni, da se to ne bo nikoli spremenilo. Poudaril si, da si introvertiran in da težko navezuješ stike, kar ni nič nenavadnega — veliko ljudi se tako počuti. Ključno pa je, da začneš graditi socialno mrežo, ne nujno z namenom najti punco, ampak da spoznaš ljudi, ki te bodo sprejemali in podpirali, tako kot boš tudi ti njih. Predlagam, da razmisliš o vključitvi v dejavnosti, ki te veselijo — obstajajo študentska društva, interesne skupine, gaming skupnosti, športne ekipe, prostovoljstvo … karkoli, kar te zanima. Tako boš lažje našel ljudi s podobnimi interesi (še enkrat bi rada poudarila, naj to ne bo incel skupnost, ker resnično verjamem, da bi ti ta prinesla več škode kot koristi). Tudi če ne navežeš takoj globokih prijateljstev, boš vsaj med ljudmi, kar pomaga. Omenil si tudi svoj dober uspeh v šoli, kar je res pohvalno. Morda lahko to znanje uporabiš, da pomagaš nekomu, ki ima težave pri učenju. To ti bo ponudilo priložnost, da bolje spoznaš ljudi, hkrati pa lahko na tak način krepiš svojo samozavest.
Praviš, da si želiš nekoga, ki te ne bo obsojal glede videza in osebnosti. Zlonamerno obsojanje res ni prav, je pa pomembno razumeti, da se bodo ljudje odzivali nate glede na tvojo osebnost, saj se ta kaže tudi v tvojem vedenju in odnosu do soljudi. Razumem, da se ti zdi, kot da ženske nočejo fanta, kot si ti, in da si zaradi tega še bolj razočaran. Vendar punce (enako kot fantje) iščejo več kot le zunanji videz in denar. Noben zunanji videz ali materialne dobrine ne morejo nadomestiti občutka, da se ob nekom počutimo dobro, cenjeno in ljubljeno. Morda res še nisi našel osebe, ob kateri se tako počutiš in ki bi se tudi sama tako počutila v tvoji družbi, a to nikakor ne pomeni, da je ni.
Ne pozabi, da si še mlad in je pred tabo še ogromno priložnosti za grajenje lepega in izpolnjujočega življenja. Namesto da se osredotočaš na idejo o "bloodline-u" in iskanju punce kot edine rešitve, ti predlagam, da energijo usmeriš v osebni razvoj, prijateljstva in dejavnosti, ki te veselijo. Dobri in izpolnjujoči odnosi z drugimi namreč pridejo, ko sam pri sebi razviješ samozavest in bolj pozitiven pogled na svet.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj malo v pomoč in da se boš kmalu počutil bolje.
Lepo te pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)
ne
nekdo21877
Pozdravljen, NoHope,
vidim, da si dobil odgovor strokovnjakinje. Upam, da ti pomaga.
Upam, da te ne moti, da se ti spet oglašam.
- Ker omenjaš družabna omrežja in algoritme na njih, me zanima, če si morda kdaj bil pozoren, kako se počutiš ob uporabi družabnih omrežij. Sama sem namreč ugotovila, da se zaradi družabnih omrežij pogosto počutim zelo nezadovoljno, anksiozno in neuspešno, zato se sedaj trudim, da jih omejim in spremljam samo tisto, kar me res zanima in veseli (čeprav nisem vedno uspešna). Morda lahko tudi ti poskusiš biti bolj pozoren na vsebine, ki jih spremljaš in nehaš slediti ali blokiraš osebe, ki objavljajo stvari, ki te spravljajo v slabo voljo in namesto tega namerno slediš vsebinam, ki te spodbujajo in veselijo.
- Zelo pohvalno, da začneš pogovor. Tu ti na žalost ne morem dati boljšega nasveta, saj tudi sama nisem spretna pri vodenju pogovora in vzpostavljanju prijateljstev. Morda poskusi s kakšno knjigo (npr. Dale Carnegie: How to Win Friends and Influence People).
- Zelo mi je žal, da si bil žrtev nasilja. Jaz sem imela takšno izkušnjo v osnovni šoli, v srednji pa ne. Očitno si res imel smolo, da si pristal v razredu s samimi nezrelimi ljudmi. Se mi pa zdi, da si lahko ponosen, da si kljub temu uspel imeti dobre ocene in da si celo povabil punco na maturantski ples! V mojem razredu kar nekaj oseb (vključno z mano) ni plesalo, ker jih ni nihče povabil in si sami niso (nismo) upali koga vprašati.
- Študentske zabave so res lahko problem za spoznavanje novih ljudi, ker je gneča, glasno je in vsi so pijani in imaš potem težko nek dober pogovor (čeprav je tudi mogoče!). Če študiraš v Ljubljani, lahko morda pogledaš za kakšne dogodke, ki jih organizira Univerza ali Center za obštudijsko dejavnost. Jaz sem imela dosti večji uspeh pri športnih aktivnostih in drugih dogodkih. Glede na to, da si napisal, da si učno uspešen, lahko morda razmisliš tudi o organiziranju študijske skupine, kjer bi se skupaj s kolegi pripravljal na izpite ali pa povprašaš, ali kakšen profesor išče koga za pomoč pri raziskovanju. Pomaga tudi, če nisi kot jaz in kdaj malo ostaneš po predavanjih, da imajo tvoji kolegi sploh čas, da se družijo s tabo.
- O tem, da so ženske v preteklosti vedno čakale na poroko in bile zveste, pa res dobro razmisli. Jaz vsako poletje preživim nekaj dni v družbi mojih starih staršev in njihovih prijateljev in slišim vse sorte norih zgodb o njihovi mladosti. Ljudje so vedno počeli takšne stvari, samo manj se je govorilo o tem.