Dober dan,
v šoli me zafrkavajo zaradi mojega imena in močno si želim ga zamenjat a mi mami ne pusti ker še nisem polnoletna.
Vbistvu mi je ime / izbrisano v uredništvu /. Ja vem marsikdo nebi temu vrjel ampak takega so mi dali. pa tudi priimeka ne maram.
Kaj naj naredim?
Lep pozdrav
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si svojo stisko delila na svetovalnici.
Pišeš, da te zaradi imena in priimka zafrkavajo v šoli in da tudi tebi nista preveč všeč. Verjamem, da se počutiš neprijetno, ko se drugi norčujejo iz tega, hkrati pa tudi nemočno, ker ne moreš kaj narediti. Starša ti namreč ne dovolita, da bi spremenila ime.
Dokler sama ne boš polnoletna oz. dokler starša ne odobrita spremembe imena, glede tega žal ne moreš ničesar. Kar pa v tem času lahko narediš je to, da spremeniš svoje doživljanje v povezavi s sošolci. Predstavljam si, kako neprijetno ti je, ko se drugi norčujejo. Čeprav je težko pa lahko kljub vsemu skušaš njihove komentarje preslišati. Mogoče si že kdaj zasledila, da sošolci iščejo načine kako pridobiti pozornost nekoga drugega in zbadanje je zagotovo eden izmed načinov. Na žalost je to neprijeten način. Predstavljam si tudi, da je sošolcem všeč, če se ti na njihove zbadljivke odzoveš in to njihovo vedenje še dodatno podkrepi. Razmisli ali bi lahko skušala njihove komentarje ignorirati - s tem bi lahko prispevala k temu, da se bodo sošolci verjetno naveličali in te ne bodo več zbadali. Sicer pa se lahko o tem pogovoriš tudi z razredničarko, ki bi lahko to naglasila pri razredni uri in tako spodbudila tvoje sošolce k boljšemu vedenju.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije