V preteklosti sem imel kar nekaj idolov, ki so mi nekako pomagali z mojimi težavami. Hkrati pa so se mi zdeli tako zelo vzorni, da sem jih začel posnamati, in to v slabih stvareh. Npr ko so Miley Cyrus slikali z ranami zaradi samopoškodovanja, sem potem začel še jaz, ker se mi je zdelo lepo. Vedel sem za tudi eno znanko, ki se samopoškoduje in sem potem spet začel. Nisem to delal zaradi pozornosti, sploh noben ne ve in sem to vedno skril. Enako se je zgodilo z motnjami hranjenja. Pri zveznikih, ki so mi bili idoli sem videl za bulimijo in poskusil tudi to, iz nekega zanimanja kako je. Nikoli nisem imel velikega problema, da bi to postalo zelo redno, se pa še sedaj tega občasno poslužujem. Nevem zakaj sem tak, nevem ali so razlogi drugje in so to metode, ki mi za trenutek pomagajo?
• Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Veseli nas, da prepoznavaš smer slabih oz. dobrih ravnanj. Ker če to združiš s svojo ugotovitvijo, da je to kratkotrajno olajšanje lahko zaključiš logičen sklep, da vseeno ni ok zate. Na svetu smo zato, da nam je dobro in za to si bi naj prizadevali, a ne z instant rešitvami ali nečem, kar to ni. Predlagamo ti, da si najdeš strokovno pomoč za pogovor in raziskovanje tistih ran, ki te peljejo v to, kar te moti in bi si želel drugače, a še ne zmoreš. Brez dvoma pa je v tebi moč za vse mogoče. Poznaš zgodbo o dveh volkih, dobrem in slabem v nas? Raste tisti, katerega hranimo bolj vestno. Že nekaj časa je znano, da je naša pozornost zaklad, ki jo kradejo vsi živi, ki si tega ne zaslužijo in imajo celo slabe namene. A mi to dovoljujemo, zato čuvaj kam danes daješ pozornost in kdo ti jo krade. Ve se, da kjer je pozornost je energija. Kjer je energija, tisto uspeva. Naj ti uspe, kar si sam želiš. Odločaš se sam.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka