Od vsega v lajfo probam pobegnit stem da gledam serijo in pol me to cist prevzame. Tak uno 24/7 jo bom gledla, skor cist vsako sekundo ko sm budna pa nisn u soli. Pac jaz se kot oseba vec ne pocutim pomebna alpa useful, vse se zdi glupo. Ko gledam serijo je vsaj neki v lajfo pomembnega, lahk se osredotocim na osebo(glavnega lika) ki se zdi pomembna. Ko neham se morem vrnit nazaj k mojemo glupemo zivlenjo. In ja vem da ma lajf potencial da je fajni, ampak realno nevem ce se splaca
Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Veseli me, da si delila svoje občutke z nami. Praviš, da tvoje življenje nima pravega smisla, zato v serijah najdeš pobeg, kjer se lahko osredotočiš na nekaj, kar ti daje občutek pomembnosti in varnosti. Ko jih ne gledaš, se težko soočaš s praznino in občutkom, da sama sebi nisi dovolj.
Pogosto se ljudje zatečejo k serijam, knjigam ali igram kot način bega od realnosti, še posebej, ko se zdi, da je življenje brez smisla ali pretežko. V varnem svetu zgodbe lahko najdemo občutek nadzora, jasnost in celo uteho, ki jih v vsakdanjem življenju pogrešamo. To samo po sebi ni narobe, vendar pa, ko postane edini način spoprijemanja z vsakodnevnimi občutki, lahko začnemo izgubljati stik s tem, kar bi nam lahko pomagalo tudi v resničnem svetu.
Ko pišeš, da se kot oseba ne počutiš pomembno ali uporabno, me to spominja na občutek notranje praznine, ki ga veliko mladih doživlja, še posebej v obdobjih, ko se sprašujejo o svojem mestu v svetu. Morda se ti zdi, da je vse nepomembno, a tvoja vrednost ni določena z zunanjimi dosežki ali občutkom “koristnosti”. Tvoja vrednost obstaja že s tem, da si tukaj - kot oseba z edinstvenimi izkušnjami, mislimi in občutki. Mogoče bi ti pomagalo razmisliti o majhnih spremembah, ki bi ti prinesle občutek smisla. To ni nujno nekaj velikega - lahko gre za preprost korak, kot je sprehod, pogovor z nekom, ki mu zaupaš, ali raziskovanje nečesa, kar te je nekoč zanimalo. Tudi če se ti zdi, da nič nima smisla, si zaslužiš priložnost, da najdeš tisto, kar te bo razveseljevalo.
Zelo pomembno je, da s temi občutki ne ostajaš sama. Pogovor z nekom, ki mu zaupaš - svetovalcem, psihologom ali bližnjo osebo - lahko pomemben prvi korak. Včasih samo to, da izgovorimo svoje misli na glas, omogoči, da jih začnemo razumeti na nov način.
Če potrebuješ še kakšno podporo ali se želiš pogovoriti, smo tukaj.
Objem,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)