Zivjo sem punca stara 14 let, in moja zgodba je bolj dalsa. Pri 9 letih sem ugotovila da so mi vsec tudi punce, in sem mjslila da somi usec tudi fantje. Pri 11letih sem povedala da me fanti ne privlacijo, in sem bila zelo ponosna. To poletje, zacetek sole, se je vse spremenilo, ljudjem ki sem rekla da me privlacijo punce sem rekla da je bila to samo "faza" ker meje bilo strah da jih bom izgubila. Vsi mislijo daso mi usec fantje. Ampak meni osebno so privlaxne punce, in bila sem tudi na paradi zadnje 2leti, iskreno. Nevem kaj naj naredim, imam prijatelje in sosolce ji so zelo homofobicni. In jih nocem izgubiti. Strah me je da me bojo tudi ponovno zajebavali. Zame je to se tezje ker spadam pod punce ki jim recejo "lima". In pogresam case ko sem jaz lahko bola jaz. In da mije bilo vseeno. Zacela sem spet igrati igrice in tqm gor se pocutim varno in povem, da me privlacijo punce. Ce bi imela opcijo da se odlocim kateri apol mije vsec bi vse spremenila, ker tukaj nimas opcije. And i hate every second of it.probavam imeti stik s fanti in najdt fanta, ampak enostavno se nemorm spravit k sebi damije en "usec", ceprav zelo pfobavam in hocem da mi uspe. In nevem kaj naj naredim, hocem se samo pocutiti dobro u svoji kozi ceprav nemorem nic narediti o tem da me privlacijo punce. Ker to nikol ni bola moja odlocitev. Videla sem da na legebitri imajo tudi "mladinski center" ali karkoli se temu rece, in me zanima kako use poteka, upam da ste mi pripravljeji pomagat, hvala????
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej hvala za tvoje sporočilo in zaupanje. Najprej bi ti rada sporočila, da ni popolnoma nič narobe s tem, da te privlačijo punce. Kot si omenila že sama; kdo nam je všeč ni naša izbira ampak občutek, ki ga lahko začutimo že zelo zgodaj v otroštvu vendar ga ne prepoznamo nujno takoj.
Lahko razumem tvoj strah pred tem, da bi izgubila svoje prijatelje in jim zavoljo tega raje rečeš, da so ti všeč fantje. Prijatelji so namreč za nas zelo pomembni in žal mi je, da moraš skrivati del sebe, zato da se počutiš sprejeto med njimi. Po navadi pomaga, če vzpostavimo stik z osebami, ki imajo podobne okoliščine ali stiske kot mi ali pa se zaupamo osebi, za katero se nam zdi, da bi nas lahko razumela. Morda je to prijateljica iz višjega razreda/druge šole, odrasla oseba ali svetovalna delavka na šoli. Predvsem se mi zdi pomembno, da se zaupaš nekomu, ob katerem se počutiš varno.
Pišeš tudi o tem, da poskušaš, da bi ti bili všeč fantje, čeprav to žal ne deluje na tak način. Všeč nam je oseba, ki nas privlači, privlačnost pa je povezana z našimi občutki in ne z racionalno odločitvijo. Pogosta strategija LGBTIQ+ oseb je, da začnejo z namenom, da bi bile sprejete v družbi, spreminjati sebe, čeprav to v resnici povzroča notranjo stisko in ne reši »problema«.
Zdi se mi dobra ideja, da obiščeš naš Legebitrin mladinski center, če ti čas in lokacija to omogoča. Na Instagram strani ekipa mladinskega centra sproti objavlja dogodke, ki v mladinskem centru potekajo: https://www.instagram.com/legebitra.mladina/ Tukaj lahko vidiš tudi odpiralni čas, v sklopu katerega se lahko v mladinskem centru oglasiš tudi izven organiziranih dogodkov. Mladinski center je namenjen mladim LGBTIQ+ osebam in nudi prostor za druženje, pogovore ter različne aktivnosti, ki družijo LGBTIQ+ osebe.
Če imaš še kakšno vprašanje sem ti z veseljem na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra