Okey... Imam ""prijateljico"" ki jo počasi začenjam sovražit. Šele pred kratkim sem pogruntala da je grozen manipulator in je na sploh res odvratna. Eden od primerov je, da ne zna skrbeti za svojo osebno higieno (ni depresivna ali pa da ima kakršne koli duševne bolezni, samo ne da se ji skrbeti za osnovno čistočo) in podobno.
Pred parimi meseci mi je priznala da ima crush na mene (sicer nič ni narobe s tem ker sem lesbo) ampak ker je chopped in jaz jo ne najdem atraktivno, zato sem ji samo rekla "ok". Seveda mi je to povzročilo paniko, saj sem na spektru in težje sprejmem take informacije, se posebej če gre za obljube in besede ki bi pomenile veliko tej osebi.
Nisem jo videla že več kot 1 mesec in jo tudi iskreno nočem. Hočem imeti čim manjši kontakt z njo in ga na koncu tudi prekiniti, ampak kako? Nočem imeti feelinga, da sem grozna oseba na koncu jaz.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ občutke, ki jih doživljaš ob prijateljstvu z dotično prijateljico. Opazila si, da te nekatere stvari pri njej motijo, prav tako si izvedela, da si njej všeč, sama pa teh občutkov ne čutiš. Prijateljstvo si želiš prekiniti, vendar ne veš kako, saj te je strah neprijetnih občutkov, ki bi se lahko pojavili.
Nič ni narobe, da prijateljstvo prekineš, predvsem, če sama sebe ne vidiš več v tem odnosu. Odnosi se spreminjajo in s tem tudi prijateljstva, nekatera ostanejo »za vedno«, druga se čez čas prekinejo. Zdi se mi pomembno, da ji za svojo odločitev sporočiš spoštljivo, mirno in brez obtoževanja, osredotoči se nase in uporabi »jaz stavke«, kot so »čutim, da sva se oddaljili« ali »potrebujem več prostora zase«. Pomembno je, da ostaneš iskrena, a se ne spuščaš v nepotrebne prepire ali razlaganja, tudi če bo druga oseba prizadeta. Ne sili v to, da bi ostali prijateljici na silo ali iz vljudnosti. Če boš čutila slabo vest, se zavedaj, da je to normalen občutek, ki pa ne pomeni, da delaš nekaj narobe, saj je iskrenost do sebe in drugih vedno boljša kot vzdrževanje odnosa, ki zate več ne deluje.
Želim ti veliko sreče,
Nika Koder, mag. psihologije