Js sm v fanta ki ga ful ljubim ampak nevem krakow nej mu povem imate kako rešitev?
• lu
lucy
pozdravljena.
Ljubezen je nekaj lepega, krasnega, doživetega... ni pa vedno tako. Lahko je grozna...
če si dovolj upaš in si pripravljena na zavrnitev ti svetujem iz mojih izkušenj. Za valentinovo mu daj listek, na katerem piše lepo valentinovo. Pa ne v omarico. Njemu. Lahko se pač avtomatsko delaš da je resnica ali iziv. Ampak ko to narediš, če imaš "jajca" potem se ne skrivaj na wc-ju, ne šepetaj. pač bodi to kar si. Jaz sem se skrivala pred njim ko sem mu dala listek pa sem izpadla trapasta, zabita prasi*a. se opravičujem za izraz. uglavnem obžalujem, on me pa noče več videti.
Lahko ga dodaš na družabnem omrežju in pač mu napišeš. sam tipi so čudni pa lahk odgovorijo sam ok al pa lepo. to e nrdila moja pratlca pa je dobila tak odgovor.
lahko pa mu poveš v faco vate sem. nič kej tazga. naredi neka kar ne boš obžalovala. ne skrivaj se in šepetaj. to delajo kuzle. bodi to kar si in imej se lepo
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Zahvaljujem se ti, da si se obrnila na nas s svojim vprašanjem. Če prav razumem, si v zagati, saj ne veš, kako povedati fantu, da ti je všeč. Predstavljam si, da se počutiš negotovo, morda zmedeno in nisi sigurna, kako do stvari sploh pristopiti.
Najprej bi ti rada povedala, da sta pojma, da “ti je nekdo všeč” in da “nekoga ljubiš”, nekoliko različna drug od drugega.
Morda se s takšnimi občutki srečuješ prvič, zato je najboljši način, ki ti bo pomagal razjasniti čustva, ta, da poskusiš s fantom aktivno preživeti čim več skupnega časa. Kako pa to lahko storiš?
Poskusi najti kakšen skupen interes, ki si ga delita. Tako bosta imela skupno izhodišče, iz katerega se bo lahko razvijal vajin pogovor. Prav tako te naj ne bo strah postaviti veliko vprašanj – bodi radovedna - tako boš izvedela veliko o njem, kar ti bo lahko tudi v pomoč pri tem, da vidiš, ali si vanj res zaljubljena. Prav tako pa bo fantu to pokazalo, da se zanj zanimaš. S tem, ko bosta skupaj preživela več časa, pa se bodo med vama lahko stkale tudi nove vezi in ti bo čez čas postalo lažje, da se z njim pogovarjaš tudi o globljih temah, kot je ta, da si zaljubljena vanj ...
Želim ti obilo sreče! Naj se ti nikamor ne mudi.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)