Pozdravljeni
Mene zanima kakšen je dober način da povem moji družini in prijateljem, da so mi všeč punce. Sicer sem že povedala moji najboljši prijateljici. Ampak ne upam povedati moji družini.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
verjamem, da ob misli na razkritje družini čutiš strah in nelagodje. Hkrati pa to, da se jim želiš razkriti pomeni, da si z družino želiš iskrenega odnosa in ob njih biti to kar si.
Si z njimi že govorila o LGBTIQ+ tematikah? Misliš, da bi te podprla?
Predvsem je pomembno, da se razkriješ takrat, ko si za to pripravljena. V primeru, da se čutiš pripravljeno in si tega želiš, predlagam, da si z družinskimi člani iskrena in jim poveš, kaj dejansko čutiš.
Razkritje je hkrati nekaj na kar se lahko tudi pripraviš. V naši svetovalnici si vzamemo čas in gremo skozi različne scenarije odzivov staršev, iščemo besede in stavke, ki so osebam lahko v pomoč. Osebe navadno razkritje začnejo kar s tem, da naravnost povejo, da so npr. homoseksualne, biseksualne osebe ... Ali pa povedo, da so jim všeč npr. ženske, moški, transspolne, nebinarne osebe itd. Če ti je težko načeti pogovor, jima lahko tudi napišeš pismo, a predlagam, da si zraven, ko ga prebereta, saj bosta imela najverjetneje kar nekaj vprašanj, na katera jima lahko odgovoriš le ti. Dobro je imeti v mislih tudi, da je razkritje proces in ne zgolj enkratni dogodek - tako da osebo, ki se razkriva, kot tudi za osebo, ki se ji nekdo razkrije.
Upam, da ti je to v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, pa z veseljem nadaljujeva pogovor.
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra