Zdravo ze 2 leti se borim z samomorilnimi misli in obcutek imam da morem to danes narediti probala sam ze 5krat bila sam tudi v psihijatricni bolnici kar mi ni pomagal imala sam probleme v soli in se vedno ih imam ceprav sam menjala solo in so problemi mansi obcutek imam da vec ne morem cakati in da hocem samo odnehati...
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo veliko stisko.
Dina, verjamem, da ti je zelo hudo, to je čutiti tudi iz napisanega. Vseeno pa te toplo spodbujam, da si daš še več priložnosti in da poleg psihiatrije poskusiš tudi druge oblike pomoči. Prosim te, da si daš malce več časa, da vidiš, da obstaja izhod iz te težke situacije, četudi ga sedaj ne vidiš in nimaš občutka, da obstaja. Napisala ti bom nekaj možnosti, za katere te prosim, da jih uporabiš, da se z nekom pogovoriš in da skupaj s strokovnjakom poskušaš najti pot ven iz te stiske.
Predlagam ti naslednje telefonske številke, na katere lahko pokličeš in ostaneš anonimna; TOM Telefon (116 111; 12h-20h vsak dan), Klic v duševni stiski (01 520 99 00; 19h – 7h vsak dan), Zaupni telefon Samarijan (116 123; 24h na dan).
Predlagam ti tudi obisk psihologa ali psihoterapevta, do psihologa lahko prideš tako, da greš k osebnemu zdravniku, ki ti (s soglasjem staršev) napiše napotnico za psihologa. Lahko pa obiščeš tudi šolsko svetovalno službo in se pogovoriš z njimi. Oni te bodo znali usmeriti in ti vsaj malo pomagati.
Toplo ti priporočam, da se (če lahko) pogovoriš še s starši ali prijatelji, torej ljudmi, ki jim zaupaš, da se v tem ne boš počutila tako samo in da boš dobila občutek, da te imajo radi in da ti stojijo ob strani. V primeru samomorilnosti je najtežje ravno to, da se oseba počuti nemočno, samo za vse, žalostno in prepuščeno sama sebi. Verjamem, da se tako tudi počutiš, ampak resnično obstaja pot ven iz tega, je pa lažja, če na tej poti nismo sami in če drugim dovolimo, da nam pomagajo ven iz stiske, ko sami ne vidimo izhoda.
Dina, poskusi se obrniti na eno izmed zgornjih možnosti, prav tako se lahko še večkrat obrneš na nas. Vedi, da smo zate tu in da nam ni vseeno.
Drži se, upam na najboljše zate. Pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
• ms
mshlp
Lepo pozdravljena,
bila sem na istem. Vztrajaj! Splača se, obljubim. Pojdi na psihoterapijo in marsikaj se lahko reši. Včasih se s psihoterapevtom ne da ujeti, zamenjaj in sem sigurna da boš nekoga našla, ki ti bo pisan na kožo in lahko reši tvoje življenje.
Zelo si vredna. Veliko ljudi bo zelo prizadetih če to narediš. Ampak najhujše boš naredila sebi. Mi te rabimo na tem svetu, verjemi!!!
Mogoče se lahko ti lotiš in pomagaš drugim in na ta način vidiš koliko lahko še narediš na tem svetu.
• Mi
Miška
Ne smeš odnehati!!!!! To ni nikdar možnost! Včasih se ti zdi, da te nihče ne razume in da si sam. Tudi jaz sem bila nekaj časa izločena. Ampak umik pred življenjem ni možnost. Včasih je tako hudo, da bi najraje odnehal. Ampak ne!!!!! Ne smeš!!!!! Pa naj bo še tako hudo! Kmalu bo spet lepo. Najbolje je če se z nekom pogoviš. Jaz sem se z mami in je rekla, da bi bilo najhuje če bi naredila samomor. Včasih naredim meditacijo in se sprostim. Ozavestim probleme in ugotovim kako se počutim. Upam, da rešiš problem!
:)