Jaz ga tako noro hočem!
Zaljubljena sem u fanta ,ki mi ni dostopen oz. zaradi takšnih in drugačnih pogojev nebom morala biti nikoli z njim. No v glavnem jaz imam tako noro potrebo po njem, nevem ka naj nrdim. Vsak dan razmišljam o njem, gledam slike, si ga predstavljam, dobesedno ga tudi sanjam zvečer. Totalno se mi meša od njega. Kaj storit da se malo umirim no, ker nomorem nič v miru naredit brez njega v moji glavi. Od te norosti sem si začela v glavi predstavljat da dela ene stvari z mano da mi je bilo lažje. Ampak zdaj še to ne pomaga. Plisss mal nasvetovvv
Thank uu :) ᶜᵃʷ ᶜᵃʷ????
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Kot si sama zapisala, je potrebno tvojo pozornost preusmerit. Počni nekaj drugega, usmeri se v kakšen hobi ali aktivnosti izven pouka.
Prav tako, navedi razloge, zakaj ti je on nedosegljiv. Včasih, se lažje soočimo s situacijo, če jo napišemo in bolj natančno definiramo. Napiši kar veš o njem, negativno in pozitivno, ter kako bi bilo, če bi bila skupaj.
Morda boš sama ugotovila, da te privlači samo zaradi zunanje podobe.
Upam, da sem uspela pomagati.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
Ve
Vesnaaa
Hvala za odgovor. Malo pozno odgovarjam. V glavnem ja ,moj nemore biti zaradi teh razlogov: Ima punco, ko sem ga vprašala če bi bil kdaj z mano je rekel ,da nisem njegov tip, pa še živi daleč od mene. Všeč mi je kod karakterno in izgledno. Izgled: Ima noro lep nasmeh, črne lase z urejeno frizuro na levo starn, očala, visok, modre oči, srednje postave...v glavnem TOP???? Karakterno: Izredno prijazen, nasmejan nonstop, spreten na računalnikih, romantik, pameten( sploh pri fiziki in matematiki), umetnik, bere knjige, piše pesmi, vozi motor, igra nekaj inštrumentov... glavnem ni da ni. Slabosti so pa recimo ,da je zelo vztrajen kar načeloma ni slabo amapk v določenih primerih pa ,no amapk jaz bi temu prej rekla trma, tak da malo je trmast. Pa ko se v nekaj zapiči dosti krat ne vidi okolice okrok sebe in se preveč ukvarja samo z eno stavrjo. Drugače pa nima nekih Red flegov. Oh če bi bila midva skupaj. Jaz bi z njim bila srečna, v dosti stvareh sva si podobna. Rekla bi kar v vseh razen tisto o fiziki in matematiki to pa meni ne gre nekako. Vse se ujema popolno bi bilo. Samo kaj ko ne bo nikoli tako sej sem zelo žalostna ,da nebo drugače a žal. Najhije je da ima itak punco pa če je že ravno nebi imel pa itak nisem njegov tip tako kod sem rekla. Vsi najlepši so zasedeni in hočejo imeti samo popolarne in lepe punce v telo in obraz, karakter pa se sploh več ne pogleda. Ne pravim , da je on tak ampak on njo noro ljubi. Ona pa imam občuyek da je znjim samo zaradi popolarnosti in tega da izpade da se kdo zanima zanjo. V glavem kr neki. Ja in še enkrat hvala za odgovor.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Kot si sama napisala, boš morala njegovo odločitev sprejeti. Očitno je v svojo punco zaljubljen in nima interesa za nekoga drugega. Če ti je res tako všeč kot navajaš, mu moraš pustiti čas in prostor. Nikoli ne veš kaj se bo zgodilo.
Zagotovo pa se nebi fiksirala na nekaj oz nekoga. Pusti si malo odprte možnosti, da spoznaš še koga.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije