Zdravo. Zanima me kak se naj mam v lajfo vsaj nekoliko ok ceprav trenutno ni kaj dobrega v njem. Sej vem da bo priso dan ko bojo stvari okej, ampak hocem da se mam tut zej ze fajn ce je to smiselno. Lp
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svoje misli. Razumem, da trenutno ne vidiš veliko dobrega v svojem življenju in da ti je težko. Občutki, ki jih opisuješ, so povsem razumljivi – včasih nas življenje res postavi v obdobja, ko se zdi, da je težko najti svetle točke. A že tvoja misel, da želiš poskusiti najti nekaj dobrega že zdaj, kaže na tvojo notranjo moč in željo, da se premakneš naprej, kar je res pogumno in popolnoma smiselno.
Morda se lahko vprašaš, ali obstajajo stvari, ki te vsaj malo osrečijo, tudi v težkih dneh? Imaš kakšno aktivnost, ki ti je všeč, ali nekaj, kar ti vedno dvigne razpoloženje? Lahko je to hobi, druženje, opravilo ali majhen ritual, ki prinese občutek zadovoljstva – nič ni premajhno ali nepomembno. Če najdeš odgovor na to vprašanje, poskusi v svoj urnik vnesti več te aktivnosti.
Pomembno je, da veš, da se počutje ne spremeni čez noč, ampak da lahko s časom in manjšimi koraki začneš graditi bolj pozitiven odnos do vsakdana. Spodaj navajam še nekaj predlogov, ki jih lahko poskusiš:
Vzpostavi rutino, ki vključuje nekaj dobrega zase
Rutina ti lahko pomaga ustvariti občutek stabilnosti, tudi če se vse okoli tebe zdi neurejeno. Lahko začneš z majhnimi koraki – na primer vsak dan nekaj minut posveti stvarem, ki ti prinašajo mir, kot so vadba, zapisovanje misli ali preprosto nekaj trenutkov za globoko dihanje.
Dovoli si čutiti vse svoje občutke
Čeprav je težko, je včasih pomembno, da si priznaš, da trenutne stvari niso lahke. Ni treba potiskati občutkov stran – včasih že to, da jih sprejmemo, olajša pritisk, ki ga občutimo.
Obkroži se z ljudmi, ki te podpirajo
Če imaš ob sebi ljudi, ki jim zaupaš, jih povabi k pogovoru o tem, kako se počutiš. Včasih že to, da deliš svoje občutke z nekom, ki te razume, pomaga, da se počutiš manj sama. Če tega nimaš, lahko razmisliš o podpori v obliki psihološkega svetovanja – to ni znak šibkosti, ampak korak k temu, da poskrbiš zase.
Če bi želela več govoriti o tvojih občutkih ali pa potrebuješ še kakšno usmeritev, sem ti na voljo.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije