neda se mi vec nimam energije use mi gre na kurac nevem kaj je point da obstajam. sm LGBTQ+ u soli me zajbavajo, doma ne smejo vedt ker bi me fuknl vn se posebi fotr mami ve sam noce fotru nc povedat. ne pocutm se dobr u svojmu telesu in mislm da si zasluzm bolecino in se tud rezm. pocutim se kod da se gledam od dalec kot da js nism js.
Hvala, Ejsi <33 -
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Ejsi pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si tako odkrito delila svojo stisko in si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da ne vidiš več smisla v tem, da obstajaš. Zaradi tvoje usmerjenosti te zafrkavajo v šoli, doma pa moraš svojo usmerjenost prikrivati očetu. Ne počutiš se dobro v svojem telesu, meniš, da si zaslužiš bolečino in se zato tudi samopoškoduješ. Verjamem, da te neodobravanje in posmehovanje s strani drugih bremeni in žalosti, da ti onemogoča, da bi lahko živela v polnosti. Žal mi je, da ne najdeš podpore doma in da se moraš skrivati.
Verjamem, da ti smopoškodovanje predstavlja kratkotrajno rešitev za tvojo bolečino. Naj pa vseeno omenim, da si bolečine ne zaslužiš in da bi bilo dobro, da poiščeš načine za spoprijemanje z bolečino, ki te ne bodo ogrožali. Tudi sicer bi bilo dobro, da se o svojem doživljanju pogovoriš s kom, ki te bo sprejemal in skušal razumeti. Ki te bo spodbujal pri iskanju konstruktivnih načinov za spoprijemanje s stiskami. Obrneš se lahko na šolsko svetovalno službo ali pa si pomoč poiščeš pri bližnjem psihologu. V primeru, da se kdaj znajdeš v veliki stiski so ti lahko v pomoč tudi telefoni v stiski (npr. TOM telefon). Več virov pomoči je objavljenih tudi na naši spletni strani.
Pišeš tudi, da se počutiš kot da nisi ti. Verjamem, da ti je ob tem hudo in da si resnično želiš biti srečna in se dobro počutiti v lastni koži. Glede na to, da moraš velik del svojega doživljanja prikrivati, ni presenetljivo, da se ne počutiš kot ti. Zato bi bilo dobro, da bi se o tem pogovorila tudi z mamo. Da bi ji skušala razložiti, kako se ob prikrivanju počutiš, kako te to utesnjuje in žalosti. Dobro bi bilo, da bi doma sprejeli tvojo usmerjenost in da bi imela priložnost, da bi se počutila sprejeto. Sicer pa te spodbujam, da si poiščeš krog ljudi (lahko izhajaš iz LGBTQ+ skupnosti), ki te bodo sprejemali takšno kot si. Ljudi na katere se boš lahko obrnila, ko ti bo hudo.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije