Večkrat se sprašujem, saj ima veliko sovrstnikov sanje, cilje in talente, ki jih razvijajo. Jaz ga sploh nimam. Ne vem kaj bi. Všeč mi je petje. Hodim na solo vaje (občasno) ali pa kar tako doma prepevam, parkrat sem imela tudi nastop v tej pevski šoli, ampak poklicna pevka pa ne bi bila. Rada imam konje in jahanje. Naredila sem izpit jahač 1 in zdaj nameravam še jahač 2. Imela bi tudi svojega konja, a ker je to prevelik strošek mi je čisto kul, da hodim samo jahat in kot prostovoljka pomagat čistit hleve. Rada tudi plešem, kdaj grem na plesne delavnice ali doma v sobi plešem na dance videje od you tuberjev in naredim še vaje za telo. Ampak plesalka kot Nika Kljun, da bi živela samo za ples, to pa ne bi. Hodila sem na igralski tečaj in preko igralske agencije dobila nekaj vlog v reklamah in tudi statirala, ampak ne bi šla na agrft ali bila igralka.
Udeležila sem se pisateljskih delavnic in kdaj svoje pesmi ali eseje pošljem na natečaje, in so moja dela potem objavljena.
Všeč mi je drsanje, badminton, tenis, smučanje ...
Včasih malo ciljam na koš, ampak ne bi bila košarkašica kot Luka Dončič.
So pa tudi stvari, ki jih ne maram. Plavanje, ribarjenje, fizika, matematika,
Je z mano kaj narobe? Celo življenje poslušam naj počnem in najdem eno stvar v kateri naj se izpopolnim, ampak se prehitro začnem dolgočasiti. Tistega kar vsi pravijo, da ima vsak izmed nas, tisto nekaj za kar smo rojeni sploh nimam. Nimam poslanstva ali posebnega talenta. Sploh ne vem kaj bi in zato sploh ne vem kaj naj študiram ali naj sploh grem kaj študirat, če nič ni zame? Me je strah obveze, da bi morala vsak dan po več ur delati eno in isto stvar? Ker se mi včasih zdi, da preveč hočem in da je življenje prekratko in bi najraje vse delala hkrati, a vem da to ni možno, kaj naj sploh počnem?
Kako ste vi vedeli, da hočete biti psihologinja oziroma delati z mladimi?
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Če ti iskreno povem, se je pri meni odvijala podobna zgodba. Imela sem sto in en interes, zanimalo me je toliko stvari, a nič prav konkretno, da bi se samo tistega lotila in izmojstrila. Ampak to samo pomeni, da se še iščeš.
Sama sem se držala načela, da preizkušam čim več stvari, na koncu pa sem ugotovila, da želim pomagati drugim, ki se bodo znašli v takšnih neugodnih situacijah, ki so lahko za marsikoga veliko breme. Zato te spodbujam, da še naprej počneš te stvari, v katerih uživaš, saj s tem raziskuješ samo sebe. Prav tako te spodbudim, da preizkusiš še kaj drugega, saj si tudi s tem, da ugotoviš, da ti nekaj zagotovo ni všeč, korak bližje k temu, kaj bi rada počela.
Vse to kar si mi napisala, so zanimanja. Morda si bolj umetniški tip in ti služba v nekem podjetju ne bo prinesla sreče, ampak se morda najdeš v nečem čisto svojem, kar še na trgu ne obstaja in začneš ustvarjati ter na ta način hkrati služiš denar in uživaš v svojem delu.
Redko kdo ima takšen talent, da se rodi z njim in ne rabi nič kaj narediti, da z njim uspe. Talent moramo vaditi in ga izboljšati.
Čisto nič ni narobe, da še ne veš, na katero pot bi se podala. Čeprav ti vsi želijo samo dobro, se ne pusti, da bi to pritiskalo nate. Ti sama izbiraš svoje odločitve in svojo pot. Naj bo točno takšna, kot si jo ta trenutek želiš živeti. Moram pa ti povedati, da čeprav je namen tvojega pisma drugi, sem ga brala, kot da si ga napisala v obliki pesmi. Kar tako naprej!
Lep pozdrav,
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike