Imam vprasanje glede faksa. Ali je mozno delati 2 letnika hkrati. Se pravi ce recimo 1.letnik ponavljas, ker ti je ostal samo 1 predmet(ker nesme ostati nic) in potem tisti predmet v zimskem obdobju naredis, ali lahko potem delas normalno visji letnik dalje? ali moras kljub vsemu biti pol leta potem prost, ker nesmes delat naprej?
hvalaaa za odgovor
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Napisala ti bom svoje razmišljanje, je pa to vprašanje takšno, da bi bilo najbolj prav, da ga zastaviš v vašem referatu - vsaka fakulteta ima namreč nekoliko svoja pravila napredovanja v višji letnik.
Če te prav razumem, razmišljaš o tem, kaj narediti, če ne opraviš izpita iz predmeta, ki je v nekem letniku obvezen in ga moraš opraviti, da lahko napreduješ v višji letnik. Gre verjetno za izpis, ki bi ga morala narediti do 1. oktobra, ko je bil zaključen vpis v naslednji letnik? V tem primeru se v višji letnik ne moreš vpisati, opravljaš lahko le izpit, ki ti je ostal, in to v rokih, ki so na razpolago (zimski, pomladni, ...). Izpit nato recimo februarja opraviš. Ali se lahko sedaj vpišeš v letnik, ki se je začel 1. oktobra? Dvomim. Mimo je namreč že cel semester. Takšno je moje razmišljanje, vsekakor pa preveri še na faksu.
Lep dan
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja
ka
kajpazdaj
ampak a ni samo važno, da izpite opraviš? in v prvem semestru ni bilo laboratorijskih vaj, kar pomeni, da bi morala samo naučiti se snov, ki so jo predelali. Mogoce narobe razmisljam? Bom sla na referat vprasat...
Ar
Arči
ka, ko so še moji starši študirali je bil možen tako imenovani pogojni vpis v višji letnik. Kaj to pomeni je bilo določeno v statutu posamezne fakultete.
Če ti je n. pr. manjkal samo en izpit za vpis v višji letni si v jeseni, ko so bili vpisi, vložil prošnjo, za pogojni vpis. Takšen vpis ti je bil odobren ali pa tudi ne. Če ti je bil odobren si se lahko vpisal n. pr. v drugi letnik, pod pogojem, da si opravil manjkajoči izpit iz predhodnega letnika, do konca zimskega semestra. Če si izpit opravi si bil normalno vpisan v višji letnik, v nasprotnem pa ne.
Kot povedano to je bilo določeno v statutu. Danes pa takšen vpis verjetno več ni možen.
Uredništvo
Nives Laul
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Težko ti odgovorim, saj ne poznam dovolj dobro tvoje situacije in pogojev tvojega študija za napredovanje v višji letnik. Vsekakor je pravi naslov referat, tam boš dobila vse informacije, ki jih potrebuješ.
Dobro uredi, pa vso srečo in veliko znanja na izpitu ti želim.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja