Slab teden dni nazaj je šla punca narazen z mano. Dejansko je bil cel odnos dokaj toksičen in nezdrav. V tem letu sem z njo izgubila nedolžnost. Stvar je v tem, da jaz že dolgo vem, da imam veliko večjo željo po intimnosti kot drugi mojih let.
V tem mojem odnosu z, recimo da ji dam ime Hruška, sva bili kar precej aktivni, čeprav se nisva tako pogosto videvali, ker je živela daleč od mene. Takrat ko sva se videli, parkrat na en mesec, če je bila le možnost, sva "opravili delo". Hruška je vedela za moj problem, ampak po nekem času je to ni več tako zanimalo, ker ji je bilo raje to, da sem jaz njo zadovoljila in ne ona mene.
Problem ni v tem, da ona ni želela mene, ker mi je neštetokrat razlagala, kako ima željo po tem. Na začetku, ko sva začeli z najinimi lezbičnimi podvigi, je večinoma ona zame poskrbela. To mi ni bil problem, ker jaz sem potem vedno tudi za Hruško poskrbela. Tako da je bilo obojestransko. Kar mi je bilo super, ker potem nisem bila tako spolno nezadovoljna in nisem imela potrebe po samozadovoljevanju.
Kasneje pa je bilo neštetokrat tako, da sem jaz njej ustregla, potem je pa samo rekla, da se ji ne da in da je utrujena, in to je bilo to. Potem, čeprav se sliši ogabno, se občasno nisem mogla zadržati in je bil odgovor pornografija, pa če jo še tako sovražim. Še vedno ni bilo tako hudo, ker mi je tudi, če nisem bila z njo, preko telefona "pomagala".
Zdaj ko Hruške ni sem na splošno žalostna, ker pač break up, plus dejansko bom tweakala, ker ne vem, kaj naj sama s sabo. Pornografija mi je ogabna, ker je pornografska industrija grozna. Sama brez vsega pa ne morem opraviti "dela". Mislim, da je želja še toliko močnejša, ker sem toliko mesecev dobivala obljube za intimnost in ne vem kaj vse, pa se skoraj nič od tega ni uresničilo.
Iskreno si samo želim, da ne bi bila več taka in da bi lahko obstajala brez tega, da vsakih pol ure začnem razmišljati o seksu. Še bolj neumno pa se mi zdi, da sem precej mlada, saj bom šele drug teden stara 17 let, pa se obnašam kot nek pohoten moški v krizi srednjih let, ki ga je ravno pustila žena.
sa
samos
ne sekiraj se in se raje ozri naokrog sebe - v sadovnjaku je še veliko dreves: jablane, breskve, fige... ;-)
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Žal mi je, da je tvoja punca prekinila s tabo. Glede na razplet dogodkov, ki ga omenjaš - kako si ti skrbela za to, da je bila tvoja partnerka seksualno zadovoljena, ona pa ti tega ni vračala, se je verjetno že takrat začel kazati zmanjšan interes tvoje punce in razhod niti ni tako presenetljiv. Če imaš nekoga rad, tako kot si ti imela njo, ti je pomembno, da ga oziroma jo spolno potešiš. Proti koncu vajinega odnosa je imela tvoja partnerka vedno več izgovorov, zaradi katerih ni poskrbela za tvoj užitek v spolnosti. Zaradi tega si začela gledati pornografijo, ki je sicer ne maraš in je ne želiš podpirati. Ker praviš, da je bil vajin odnos toksičen, je verjetno tak razplet na dolgi rok najboljši tudi zate. Dal ti bo priložnost, da ponovno zaživiš in odpreš svoje srce ljubezni.
Povsem normalno je, da v tvojih letih veliko razmišljaš o spolnosti, mislim, da s tem ni nič narobe. Deloma je mogoče tvoja želja po spolnosti povezana tudi s prebolevanjem bivše partnerke, saj se spominjaš vseh skupnih lepih spominov. Namesto pornografije lahko uporabljaš svojo domišljijo - lahko razmišljaš o tem, kaj bi ti bilo v spolnosti všeč in si poskušaš to predstavljati. Če bi ti bilo to pretežko, obstaja na spletu tudi veliko erotičnih besedil, ki bi jih lahko brala in bi ti pomagali pri spolni želji in masturbiranju. Tako ti ne bo treba gledati pornografije, ki ti je ogabna.
Upam, da ti bo moj nasvet pomagal, če te zanima še kaj, mi pa kar piši.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije