Moj fant me je večkrat prevaral. Želela sem ga pustiti, pa mi ni pustil. Potem se je vse skupaj stopnjevalo. Zlasal me je večkrat, govoril mi je, da sem grda in debela, da imam grde nohte ... Vrdr mi je v moj računalnik večkrat. Kar nepovabljen je prišel k meni domov in zelel videti moje novo kolo in se je hvalil, da ima on boljšega. Pustila sem ga, ampak to vedenje se je nadaljevalo tudi ko sem ga pustila. Ne vem več kaj naj naredim. Ko sem zelela govoriti z ljudmi o tem so mi samo rekli naj zaprem svojo gofljo, da sem si sama kriva, da sem mu ze kaj nredila, naj razmislim o tem in da sem itak sama pristala na tak odnos. Očitno če nimaš ničesar za prav policiji prijaviti, moraš to trpeti?
• Fa
Fatimah
Pozdravljeni,
Pokliči policijo. Pogovorite se z nekom, ki mu lahko zaupate, pokličite telefonsko številko (lahko jih poiščete). Najpomembneje je, da se pogovorite s strokovnjakom, stara sem komaj 16 let, vendar imam izkušnje s temi situacijami. Upam, da bo bolje!
Lp
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala za ta iskren zapis in pogum, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš o situaciji z bivšim fantom, ki je bil že v času vajinega razmerja nasilen, to nasilje pa se je nadaljevalo tudi po vajinem razhodu. Ko si se obrnila na druge ljudi, z njihove strani nisi dobila razumevanja in podpore, temveč neprimerne očitke. Predstavljam si, da si se ob vsem tem počutila prestrašeno, obupano, žalostno in zaskrbljeno. Verjamem, da ti je bilo v odnosu težko, saj si želela ljubezni in sprejetosti, bila pa si deležna nasilja, za katerega nisi nikakor kriva. Upam, da se zavedaš, da s svojimi dejanji nisi na kakršen koli način kriva in da je njegovo vedenje nesprejemljivo.
Spodbujam te, da razmisliš o tem, kako se lahko pred tem fantom zavaruješ. V kolikor se njegova dejanja še vedno pojavljajo lahko podaš prijavo na policijo. Obrneš se lahko tudi na SOS telefon za ženske in otroke, žrtve nasilja, ki je dosegljiv 24 ur na dan na 080 11 55. Prepričana sem, da ti bodo tam znali najbolje pomagati glede tega, kaj bi bilo smiselno narediti v tvojem primeru, da se zavaruješ. Pomembno je, da si poiščeš pomoč in skušaš to nasilje ustaviti.
Veseli me, da si o tem spregovorila in naredila že prvi korak. Ob tem pa vedi, da nisi sama in da se lahko kadarkoli obrneš na kakšno številko za pomoč v stiski, kot tudi na svetovalnico.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije
• Ta
Tadej
Ne zasluzis si takšnega fanta. Bolje da si samska ali pa si najdeš drugega.