Hočem se pozdravit, po drugi strani iščem načine, da bi bila spet žalostna, da ne bi čutila praznine. Ne upam si izbrati sreče, zato iščem samo žalost. Grem na terapije, ampak včasih se samopoškodujem samo za to, da bi prišla tja in govorila kako mi je težko in da bi moje težave bile vredne. Rada imam svoje brazgotine, katere sem si sama naredila. Bom sploh kdaj bolje, ali bom vedno znova izbirala žalost in bolečino? Za kaj pravzaprav gre tukaj? Je to lahko hipohondrija? Imam depresijo, MH in MOM, ampak se mi včasih zdi kot, da se samo pretvarjam. Mogoče je to kaj povezano z mojo MOM? Namreč to diagnozo sem dobila pred kratkim in ne razumem še dobro tega.
Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lahko razumem tvojo stisko.
Določene lastnosti, ki jih navajaš so lahko povezane z mejno osebnostno motnjo… Najbolje se mi zdi, da vsa ta vprašanja postaviš še svoji terapevtki/terapevtu, h kateremu hodiš. Ker te slednji bolje pozna oz. pozna celotno tvojo zgodbo, ti bo lahko lažje odgovoril. Zavedam se, da to ni lahka naloga, kljub temu, pa bi te spodbudila, da v koliko še nisi, to poskusiš. Iskrenost v odnosu s terapevtom je ena izmed poti do boljšega počutja.
Želim ti sporočiti, da ti s časom lahko uspe izboljšati trenutno počutje. Zadaj si majhne korake in cilje, postopoma...Želim ti vse dobro.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije
ho
hočemnočem
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lahko razumem tvojo stisko.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije
katere določene lastnosti točno mislite, ki sem jih omenila, da bi bile lahko zaradi MOM?
Uredništvo
Patricija Kramaršek
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
V mislih sem imela občutke praznine, žalosti oz. nihanje čustev, samopoškodovalno vedenje, tudi tvoje občasno doživljanje svojih težav kot nevrednih. Tvoja stiska vsekakor je pomembna in resnična. Najboljša pot do napredka je skozi odnos s svojim terapevtom, zato te tako usmerjam v iskrenost v slednjem.Vse dobro,
Patricija Kramaršek, mag. psihologije