Hej! Torej moj problem je tak, da sem med pocitnicami bolj dusevno nestabilna. Pac razmisljam o vsem mogocem in me potem rata strah kaksnih brezveznih stvari. In potem sem cele pocitnice v nekem strahu. Sicer je do zdaj vredu, ampak cutim da sem ze malo tko tko. Med solo, ko pa ni pocitnic sem pa vredu, ker sem ves vas zaposlena z solo in vsem drugim in nimam casa razmisljati. Zdaj ko pa so pocitnice sem pa tko sama doma in pol razmislam pa to.... je to normalno?
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Težava je torej v tem, da med počitnicami veliko premišljuješ o različnih stvareh, kar te naredi nervozno, kar se sicer med šolskim letom ne dogaja - le med počitnicami.
Zanima te, če so takšna doživljanja normalna in lahko ti povem, da so. Kadar imamo na razpolago preveč časa in zato ostanemo sami s svojimi mislimi, lahko pride ravno do tega, kar opisuješ v svojem zapisu. Že sama ugotavljaš, da si med šolo zelo zaposlena, vedno se nekaj dogaja, zato do teh misli ne pride. In ravno v tem se skriva tudi možna rešitev na tvojo težavo!
Skušaj se zamotiti. Res je, da se med poletjem nič kaj ne dogaja in te nič kaj preveč ne sili v aktivnost (vsaj ne v tolikšni meri kot med poukom), vendar je to hkrati izjemna priložnost, da se sama zamotiš oz. zaposliš s stvarmi, ki so ti res v veselje in te zanimajo, pa mogoče za njih med šolo nimaš toliko časa. Skušaj ugotoviti, kaj vse lahko počneš med poletnimi počitnicami, da si zapolniš svoj prosti čas in te hkrati zanima in veseli - morda je to pohodništvo, ukvarjanje s kakšnim športom, druženje s prijatelji, branje, kuhanje... Dal sem ti le nekaj možnih primerov, a pomembno je, da izhajaš iz sebe in lastnih interesov.
Upam, da sem ti bil kaj v pomoč - če pa ne, pa brez zadržkov piši še enkrat!
Patrik Senica, mag. psihologije