Hej imam 2. Vprasanji
1. ali veste kako se rece faksu za zobozdravnika? Ali se da tja priti iz gimnazije ali veterinarske sole?
2. Sem 8. Razred in me je strah da nebom morala priti na srednjo solo kamor zelim. Imam dobre ocene ampak je vsa leta na tisti soli bila visoka omejitev, letos pa je sploh ni bilo. In zdej me je strah da bojo naslednje leto vsi navalili tja...
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Stomatologijo (faks za zobozdravnika) se študira na oddelku za dentalno medicino na Medicinski fakulteti. Študij traja 6 let, nanj pa se - glede na letošnje pogoje vpisa - vpišeš lahko samo s splošno maturo, torej z maturo iz gimnazije. Dijakov veterinskarske šole trenutno ne sprejemajo. Prav pa je, da spremljaš stvari, kajti vpisni pogoji se lahko, do takrat, ko se boš ti vpisovala na študij, še spremenijo.
Razumem, da te je strah, da se ne boš mogla vpisati na željeno srednjo šolo. Število vpisanih na posamezne srednješolske programe se vsako leto spreminja, zato je težko napovedati, koliko se jih bo vpisalo na tvojo željeno šolo. Predlagam ti, da se s temi številkami ne obremenjuješ pretirano, kajti nanje nimaš vpliva. Imaš pa vpliv na to, da se maksimalno potrudiš za čimboljše rezultate pri sebi. Naredi si dober načrt učenja in verjamem, da ti bo uspelo.
Še se oglasi.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja
• Sj
Sjeiwk
Hej! Hvala za odgovor! Zanima me pa samo se kje dobis podstke glede tock in tega za fakultete
• Sj
Sjeiewk
??????
• Uredništvo
Katarina Šepetavc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
informacije o vpisu na fakultete so vsako šolsko leto objavljene na spletni strani Ministrstva za visoko šolsko na povezavi: https://portal.evs.gov.si/razpisi-za-vpis-javni-koncesionirani
Vsaka smer študija ima objavljene svoje pogoje za vpis. Pogoje za vpis na študij dentalne medicine boš našla pod Medicinsko fakulteto Ljubljana ali pa Maribor.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja