Zdravo,vsi pravijo da majnse punce dobijo hitrejse in bol vidne rezultate ko trenirajo za zadnjico kod višje punce ki so vecje,stara sem 14 let in velika 161 vem da nisem mala za moja leta ampak ce se primerjam proti mojim prijateljicam sem kr mansa od njih in kose primerjam z starejsimi zenskami sem tudi kr zelo mansa takoda me zanima ce spadam glede tega pod manse ali visoke zenske ce hodim v fitnes vem daje vse od prehrane in genetike za rezultate odvisno ampak me zanima glede tega ce bi se to gledalo bi rabila da dobim rezultate tako hitro kod mansa dekleta ali tako hitro kod visja dekleta to me res zanima pod katere spadam glede tega
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga Tarci.
O tem, da bi manjše punce/ženske hitreje pridobile mišično maso oz. si izoblikovale zadnjico še nisem slišal, tako da žal ne vem kdo so te "vsi", ki tako pravijo.
Ne bom trdil, da višina nima prav nobene veze, ker ne vem, vendar zagotovo to ni edino kar določa kako hitro bodo vidni rezultati neke vadbe. Še vedno pa sem mnenja, da največja rezultate daje predvsem vztrajnost in redna vadba. Čudežni rezultati ne obstajajo.
Ne vem, če sem ti s tem kaj dosti pomagal, oz. ti žal nisem odgovoril na vprašanje, ker tega odgovora ne poznam.
Srečno
Jure Rugani, univ. dipl. prof. športne vzgoje