S fantom sva skupaj 4 leta. Pogosto med prepirom grozi, da sva zaključila razmerje, da je konec. Do zdaj še nisva šla narazen, a grožnje v meni vedno znova vzbujajo občutek nesigurnosti, neljubljenosti. Toliko, da sem začela razmišljati o tem, da bi dejansko prekinila zvezo. Da me to moti, sem mu omenila in je takrat za nekaj časa prekinil, a zdaj opažam isti vzorec, ki se ponavlja. Kaj storiti? Zakaj to počne in kako bi morala reagirati oziroma kako bi bilo smotrno reagirati?
Lp
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Grožnje s tem, da bo tvoj partner končal vajino razmerje, če boš naredila to ali ono, so psihološko nasilje. Psihološko nasilje v nas zbuja občutek pogojene ljubezni, neprepričanosti in neljubljenosti. Občutek imamo, da si moramo ljubezen prislužiti ali pa celo, da je nismo vredni.
Glede na to, da si o teh grožnjah že spregovorila z njim in da na dolgi rok ni pomagalo, mislim, da bi bilo dobro prekiniti razmerje kot si že sama razmišljala. Če te je strah, poskusi najprej predlagati odmor, da bosta oba videla, kako se ob tem počutita.
Psihološko nasilje večkrat preraste v ekonomsko, verbalno ali celo fizično nasilje, zato je treba njegove grožnje jemati resno. Poskusi se o svoji situaciji in občutkih pogovoriti z mamo ali prijateljico - nekom, ki mu zaupaš. Taka oseba bo verjetno imela tudi dober zunanji vpogled v vajino razmerje in ti bo lahko dala nasvet.
Želim ti veliko sreče in poguma.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije