Pozdravljeni!
Rada bi povedala samo kaj se mi je dogajalo. Na internetu sem se pogovarjala z enim fantom in sem mu povedala kje živim, koliko sem stara kako mi je ime in mojo telefonsko. In potem mi je skos grozil da bo staršem pokazal kar sma si pisala potem sem zapustila to klepetalnico in se je nehalo za nekaj časa. Potem pa dobim od enega fanta sporoćilo da je ta Roki hodil za mano. Potem pa je rekel da će se ne dobima v živo bo objavil na družbenih omrežjih Staršem sem že povedala vse o tem in smo se pogovorili tako da ja to je to.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Danaja,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si se na spletu pogovarjala s fantom in si mu zaupala tudi svoje podatke. Ves čas ti je tudi grozil, da bo staršem pokazal vajine pogovore. Pred kratkim si tudi izvedela, da naj bi ti sledil. Grožnje se nadaljujejo tudi sedaj, zato si vse zaupala staršema in ste se o tem pogovorili. Verjamem, da si se počutila tesnobno in prestrašeno, saj si po eni strani nisi želela, da bi kdo izvedel za vajine pogovore, po drugi strani pa so ti njegove besede povzročale občutke utesnjenosti.
Veseli me, da si se o tem že pogovorila s staršema in da sta seznanjena s situacijo. Tako ti bosta lahko v oporo in bosta lahko tudi posredovala v primeru, da bi se grožnje spremenile v dejanska dejanja. Razlag za fantova vedenja je lahko več, obstaja pa možnost, da grožnje uporablja kot način, da bi pridobil tvojo pozornost in čas in da bi dejansko privolila v srečanje. Pomembno je, da se skušaš od njega distancirati in prekineš vse stike, kar si v zelo veliki meri že naredila. Ne glede na to, kakšni so njegovi motivi za uporabo takšnih pristopov, je uporaba groženj nedopustna.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Urška Pisar, mag. psihologije
• Da
Danaja
Pozdravljeni!
Hvala za vaš odgovor   zdaj sem tako prekinila vse stike z njim tam kjer sva se pogovarjala tako da zaenkrat mi ni treba skrbeti in upam da bo tako tudi ostalo  . Bom pa kaj raje risala, barvala, pisala dnevnik, delala tehnike sproščanja in šla malo ven na svež zrak, se družiti s prijatelji
• Bu
Buhtel
Pozdravljena!
Rad bi samo še pripomnil tudi če si že prekinila vse stike z njim te lepo prosim da izklopiš za 1 teden telefon in uporabljaš rezervni telefon. Najti povem zakaj zdej si ga blokirala in to daje fantu moč prek lokacije te lahko izsledi in ti kaj naredi. Tudi če izkopiš lokacijo nisi sto procentno varna ker te še lahko prek neke aplikacije izsledi zato te prosim prevetinvno. Povej mi na koncu če se je vse uredu končal. Če ti bo pa fant grozil ga pa sam na gobec dej ali pa v jajca. Če si pa neupaš ga bom pa jaz razbil. Ker res nočem da se ti zgodi isto kakor meni.
Želim ti lepe dni in veliko sreče . Če še rabiš kako pomoč mi sam javi.
Lp buhtel
• Na
Najči
Pozdravljen!
Ti bom javila če bom rabila še kakšno pomoč