Dober dan
Pisem vam ker mam grozno stisko. Hocm se ubit ker ne morm vec zivet s svojo mami gre mi tok na zivce da ne morm. Skos se ne primerno obnasa do mene, me ne razume, kr neki govori, komplicira tm k ni treba, unicuje mi lajf. Ne morm vec naj se ubija ona drgac ce bom jst. Mami pa oci sta locena tko da sm skor skor pr mami. Mam tut psiholosko pomoc pa antidepresive zarad tesnobe. Ampak mi nc ne pomagajo ker pac v takem okolju ne morm ozdravet. Pac jst ne vem kaj nj. Skoda mi je mojga lajfa zarad moje pofukane mami ampak pac jst z njo ne morm vec in pac enostavno ne gre.
• Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da doživljaš tako veliko stisko. Iz tvojega sporočila je čutiti, kako zelo si obremenjena in kako težko ti je v trenutni situaciji. Ko se doma počutimo nerazumljene in smo v stalnih konfliktih, je to lahko zelo boleče in izčrpavajoče.
Pišeš, da je ta stiska pri tebi postala tako močna, da si ne želiš več živeti. Rada bi te malo bolje razumela, zato me zanima, ali se ti te misli pojavljajo pogosto? Ali si v preteklosti že kdaj poskusila narediti kaj, da bi si škodovala? Ko pridejo te misli, ali gre bolj za občutek, da ne zmoreš več, ali si že razmišljala tudi o tem, kako bi si lahko kaj naredila?
V takih trenutkih se lahko zdi, kot da ni izhoda, vendar to ne pomeni, da se stvari ne morejo spremeniti. Tvoje življenje je dragoceno in zelo pomembno je, da v tej stiski ne ostaneš sama.
Dobro je, da imaš že psihološko pomoč in da jemlješ zdravila. To pomeni, da že delaš korake, da bi ti bilo bolje. Me pa zanima, ali si o teh občutkih in težavah z mamo že lahko odkrito govorila s svojo psihologinjo? Zanima me tudi, kakšen je tvoj odnos z očetom. Ali obstaja možnost, da bi vsaj za nekaj časa živela pri njem ali pri kakšni drugi osebi, kjer bi se počutila bolj mirno?
Želim ti veliko poguma in bom vesela, če mi odgovoriš in se ponovno oglasiš. Tukaj sem, da te poslušam.
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)