Pozdravljeni,
odločila sem se, da vam pišem glede zadeve, na katero sem se danes spet spomnila. Takrat me je močno preganjal, mi je pa še danes neprijetno, ko pomislim nanj.
Torej jaz in moja 2 leti mlajša sestra sva se pred leti (morda je bila ona kakih 9 let, nekaj let +-) objemali v postelji, dali sva si tudi majico dol in se nekaj dotikali po prsih. Šlo je za to, da smo gledali otroški film in sta bili tam 2 osebi zaljubljeni. Midve sva se potem igrali, da sva tidve osebi (jaz sem bila fant, ona pa punca). Sicer nisva imeli nobenih čustev druga do druge, samo igrali sva se. Enkrat sva se tudi poljubili, samo na usta. Po tem dogodku ni bilo nikoli ničesar podobnega.
Zanima me, kako je s tem? Sem motena, zakaj je do tega prišlo? Kako močno narobe je to?
• jt
jtzmnhmtfm
Eh, to ni bilo nič, saj si sama napisala - otroška igra...
• ch
chicken
mela sem podobno izkušnjo s prijateljico. bile smo drugi razred osnovke in smo se takart v šoli lih učil kak nastane otrok... in pol sva se igrale, da je ona oči js pa noseča mami in sva v igri tut "spale skp". podobno ko pr teb. childhood :(
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se opogumila in pisala o tem, kar te obremenjuje.
To, kar opisuješ, se sliši kot otroška radovednost in raziskovanje, ki se pri nekaterih otrocih in sorojencih zgodi. V tistem obdobju otroci pogosto posnemajo, kar vidijo v filmih ali med odraslimi, in preizkušajo, kaj pomenijo bližina, dotiki ali zaljubljenost – brez razumevanja spolnosti ali meja, kot jih poznamo pozneje. Takšna izkušnja torej ne pomeni, da je s tabo (ali s tvojo sestro) karkoli narobe ali da si naredila nekaj hudega. Že to, da te je pozneje skrbelo, kaže, da si počasi razvijala občutek za meje in spoštovanje.
Ni potrebe, da se zaradi tega obsojaš ali se vidiš kot »motena«. To je bila otroška igra, ki se je zgodila v kontekstu radovednosti, ne z namenom, da bi koga prizadela. Vse, kar zdaj lahko narediš, je, da to sprejmeš kot del svojega odraščanja, nekaj, kar se je zgodilo, in kar ne določa, kdo si danes.
Če pa te ob tem še vedno občasno stisne občutek krivde ali sramu, ki zelo ovira tvoje delovanje skozi dan, bi bilo dobro, da se o tem s kom pogovoriš, npr. s šolsko svetovalno delavko ali drugo odraslo osebo, ki ji zaupaš. Pogovor pogosto pomaga, da ta občutek izgubi svojo težo.
Če imaš še kakšno vprašanje ali želiš deliti še kaj, se kar ponovno oglasi.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije