Koliko matematike moraš znati na srednji gradbeni šoli? Kaj če mi ne gre najbolje? In kakšne plače imajo v gradbeništvu? Koliko stane dijaški dom in kako je v dijaškem domu živeti?
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Lep pozdrav,
na srednji gradbeni šoli seveda je matematika, gre pa predvsem za praktične stvari (površine, mere, izračuni), ki jih potrebuješ pri delu. Če ti matematika ne gre najbolje, to še ne pomeni, da te smer ni zate – pomembno je, da sproti delaš in prosiš za pomoč, ko jo rabiš.
Plače v gradbeništvu so zelo različne. Na začetku so bolj osnovne, z izkušnjami in napredovanjem pa lahko precej zrastejo. Različnega dela na tem področju je kar veliko.
Cene dijaških domov si lahko pogledaš na njihovih spletnih straneh. Na začetku je seveda lahko malo težko, ker si stran od doma in si deliš sobo, ampak veliko dijakov tam najde dobre prijatelje in se navadi samostojnosti. Le pogumno! :)
Želim ti vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike