Pozdravljeni ! Bivšo punco poznam 3 leta pa skoraj 4 mesece spoznala sma se preko igerce ki sma jo tudi zelo rada skup igrala in se pogovarjala potem sma si začela pisat in se pogovarjat preko videoklicov ima strogega očeta in ji ni pustil telefona zato sem jo dolgo mogel čakat ali pa je mogla kaj skoz delat večkrat je kam hodila ki me je tudi zelo bolelo ampak vseeno sem čakal večkrat sem se tudi zaradi tega jokal njena mama je vredu sestra je bila vedno ljubosumna da je imela fanta in si je skos zmišljevala da sem drogeraš kurbir da ni ona edina kero imam in še hujše stvari ker če ona ni imela fanta ni hotla da ga ima njena sestra torej moja punca in me je bolelo nisem dobil niti priložnosti da bi me spoznali in to že na začetku zveze na daljavo ker so verjeli da sem tak a sploh nisem vedno sem bil zvest čakal sem jo 3 leta in skoraj 4 mesece zdaj konča šolo malo še čaka jo matura in ko bi to končala sma imela plan da pride živet k meni in da si začnema skupaj ustvarjat večkrat sem proso bivšo punco da naj reče familiji da bi se lahko spoznali ampak niso hoteli kar je tudi bolelo mojo bivšo punco da mi niso dali priložnosti ker ona ve kak vredu fant sem videla sma se nekaj krat priblizno 9x a to sma morala skrivat zaradi njene familije ker ji niso pustili bit z mano ker sem kao slab fant in so verjeli sestri kaj si je namišlevala zaradi ljubosumja jaz sem ji povedal mojo preteklost nisem niti imel dosti za povedat ker nimam preteklosti skoraj nič ona je moja prva punca ki sem z njo imel prvi spolni odnos ona pa se je meni skos lagala da sem njen prvi lagala se mi je zelo dolgo njena sestra je izdala da je imela dva fanta kar me je prizadelo ker se mi je lagala in mi prekrivala to potem mi je tisti dan priznala da je imela dva fanta in da je to to da z njima ni bilo nič resnega z prvim en poljub in z drugim en objem oba fanta pa bi naj imela zato ker če ni imela fanta se ni smela družit z prijatelicami in da je to to večkrat se mi je lagala in prekrivala stvari kar me je zelo bolelo vedno sem zvedo nekaj novega in vedno je rekla da je to vse da nima več kaj za povedat čez dolgo časa pa zvem da jo je prvi fant skoraj posilil in da je komaj zbežala naj bi jo porinil k steni in se naslonil na njo z sprednjim delom da je čutila trd penis na njeni zadnici hvala bogu se je obranila potem je jo udaro in je zbežala domov nevem kako ji ni to dalo lekcije in znova je imela malo za tem novega fanta med tem bi se naj samo objela in to bi naj bilo to tako je vedno trdila da vem vse tako da je do zdaj imela dva fanta za katera mi sploh ni povedala mi je prekrivala in se lagala zelo dolgo vedno sem nekaj zvedo od ostalih oseb in mi je potem sama povedala naprej no k meni je prišla to soboto in to seveda skrivala sej veste zakaj zaradi familije to mi ni nikoli bilo okej ker sem vedno hoto da familija ve in da bi se lahko spoznali ker sem si to zelo želel da vidijo da sem vredu fant in da zelo ljubim njo in jo imam rad in v soboto ko se je peljala k meni je imela probleme z avtom blizu mojega doma so se začeli pojavlat no ko je bila blizu mojega doma sem jo mogel it iskat z mojim avtom nisem vedel niti kam ker se mi dolgo ni javla in ne odpisala bilo me je strah da se ji je kaj zgodlo z bratom sma se vsedla v avto in jo šla iskat in sma jo tudi najdla vzeli smo stvari z njenega avta ker njen ni prišel v hrib zaradi problemov in smo se odpeljali proti mojemu domu bil sem zelo slabe volje ker me je bilo strah da se ji ni kaj zgodlo ampak sem hitro postal vesel ker je pri meni ampak vedno pa sem tudi bil malo živčen al kako naj to povem zaradi tega ker se je to moglo skrivat zaradi njene familije kar mi ni blo okej hotel sem da vejo in da me spoznajo da vidijo da sem v resnici vredu da nisem slab no prišli smo k meni domov in stvari znosili z avta v mojo sobo imela je zraven tudi njeno muco ki je nikoli nisem spoznal in sem bil tudi zato vesel da spoznam njeno muco spoznal sem edino njihovo prvo muco ko sem enkrat bil pri njej doma to se je tudi moglo skrivat druge pa še nisem spoznal ker jo je posvojila komaj neka časa za tem k njen pa sem lahko šel enkrat zato ker sta bila ata in sestra v drugi državi skrival pa sem se v njeni sobi dokler je bil doma njen brat ko pa je šel v šolo pa sem lahko normalno šel v kopalnico ali na wc ko pa je bil doma pa sem se skrival v njeni sobi skrival sem se zato ker nas je blo strah mene njeno mamo in mojo bivšo da me ne bo izdal to mi opet ni bilo vseč zato je vedela samo moja bivša in njena mama ki naju je vedno podpirala ampak problem so bili ata sestra in brat brata sem spoznal enkrat v enem kraju v katerem živi njena druga sestra tista ko ni ljubosumna in hodijo k njen spat pa tam preživijo nekaj časa spoznal pa sem ga zato ker je prisego da ne bo nič povedo če se vidima z bivšo mama pa je tak ali tak vedela zato in bila je za skupaj smo preživeli tistih par dni vsak dan sem se zjutraj od doma pripeljal k njim zvečer pa odšel nazaj domov tam smo skup čas preživeli jaz in moja bivša zraven pa so bili njena mama sestra ko ni ljubosumna in brat in od te sestre ko ni ljubosumna otroci njen brat si je tudi en dan zmislil da je vido v mojem avtu cigarete kar ni res jaz ne kadim sem proti cigaretom seveda so mu verjeli ko je to povedo njihova mama me je vprašala a je to res da kadim in sem povedo da ne da si je zmislo in mi je verjela moja bivša pa tak ve da ne kadim da sem proti temu v resnici je tisti čas ko sem bil jaz tam on šel nekam z nekimi fanti in z njimi kadil njeni sestri pa je kradel cigarete in krivdo je hoto dat na mene kao da jaz kradem cigarete da jaz kadim a je v resnici je on krado cigarete in so hodli kadit jaz ne kadim no prišli smo k meni domov jaz moj brat in moja bivša znosili smo stvari z avta v mojo sobo vse je bilo fajn edino bil sem malo živčen glede avta kako se bo to rešloa se bo pravi čas ko ga potrebuje ko gre domov ker je doma uro pa pol vožnje od mene in njene familije da spet nič ne vejo in da se prekriva spet drugač pa sem bil zelo zelo zelo vesel da je pri meni ljubim jo najrajši jo imam veliko slabega sem dal za njo skozi ki je nažalost preveč za napisat že zdaj sem veliko napiso in upam da boste sploh prebrali vse ker res rabim nasvet sobota in nedelja je potekala kar vredu no v ponedeljek sem brsko zjutraj po telefono moje bivše ko se je ona tuširala gledal sem slike bil vesel in pridem na messenger in se nekako znajdem pod blokirane profile in vidim ogromno profilov skos z istim imenom ali pa je bilo samo isto ime brez priimka ali pa isti priimek brez imena ali pa je bila kakšna črka spremenjena in sem jo vprašal kaj je to in mi je rekla da so to fake profili pa pokazala mi je pol sama da ima veliko čudnih številk ki jo kličejo verjel sem ji ampak nekaj mi ni dalo mira ker se mi je vedno lagala in prekrivala stvari šel sem pisat z mojega telefona temu profilu vido sem da je nek fant rekla je zakaj mu pišem zakaj ji ne zaupam pa verjamem in sem ji povedo da se mi je vedno lagala in prekrivala stvari in je rekla da zato ker me ljubi in mi ni upala povedat ker me ni hotla prizadet in zgubit no unsendal sem sporočilo na messengerju ampak je on mogo prej videt mojo sporočilo in mi je odpiso jaz sem mu napiso a pozna mojo punco nisem napiso mojo punco ampak sem napiso če mogoče pozna pa njeno ime zraven napiso je ja nisem mu verjel in sem napiso a res od kod in poslal je selfie z njo že ko je vidla da je odpiso je začela noret in skakat po meni in mi želela z rok spipat moj telefon vprašal sem mojo bivšo punco kdo je to in od kje se poznata povedala mi je da sta skupaj igrala košarko in da sta se družla da bi naj bla prijatla no in potem mi je začel pisat da je kurba in da jo fuka se opravičujem za neprimerne besede ampak tako je piso začel jo je zmerjat rekel sem ji če ni bilo dosti laganja pa prekrivanja če že nisem dosti slabega dal za njo skozi pa se odpovedal da mi je milijon krat povedala da vem vse pa nikol nisem vedno je bilo nekaj novega da sem njen prvi ki je z njim kaj mela itd no prizadelo me je opet neka laž in prekrivanje pa vedno sem ji verjel da vem vse in priznala mi je da je to bil njen tretji fant naj bi bila prvo prijatelja in ona bi mu naj rekla že na začetku da noče z njim nič in da sta lahko samo prijatelja nekega dne sta se sprehajala in jo je objel to bi se naj skos vedno kod prijatelja objemala in enkrat jo je med objemom poljubil na usta rekla je da je to naredil prvič in zadnjič da noče z njim nič no še vedno sta se družla šla je spoznat njegovo familijo in igrala sta v sobi človek ne jezi se in začel jo je spraševati a je že imela spolne odnose rekla je ne in da noče da hoče počakat do 18 in ko bo seveda pripravlena pa z tistim fantom ko do njega čuti ga ljubi itd no začel jo je utipavat ona je rekla da naj neha in je hotela it domov ni ji pustil in jo na silo začel otipavat in slačit ona se je drla a ni bilo pomoči od nikoder familija je bila doma a niso naredili nič roko ji je dal prek ust in jo sleko in posilo pred vsem tem bi naj nastavil telefon da ni videla in to vse bi naj posnel no ko je končal je lahko šla domov začel ji je pisat in jo izsiljevat da ima posnetek in da če ne bo z njim imela spolnih odnosov mu pisala tako ko on hoče bo ta posnetek dal v javnost tega jo je bilo strah in je hodila k njemu in sta imela spolne odnose naj bi se vedno upirala in ko se je upirala jo je tepo grizo zvezo roke ni da ni tepo bi jo naj z rokami kabli pasom no tako da če ni delala kaj je on hoto je vedno bila tepena tako da se mu je na neki točki mogla pustit ker če se ni je bila tepena pogrižena ni da ni vedno je spolne odnose snemal in jih imel kao za sebe da se lahko samo zadovoljuje mogla mu je vedno pisat kaj je hoto če ne je že grozil z tem da bo posnetke dal v javnost in vedno mu je pisala kaj je on hoto in k njemu je hodla da sta imela spolne odnose ker če ne je grozil da bo dal posnetke ven nikomu ni upala povedat kaj se dogaja to bi se naj dogajalo ko je bila stara 14 on pa bi naj bil polnoleten pisal je tudi da bo njegova žena da bo šla na upravno enoto in podpisala nek dokument šlo bi se naj zato da bi imel vizo ker ni z Slovenije ko mi je to povedala sem bil zlaman in prizadet do konca ta dan sem se samo jokal in se treso povedala mi je da zdaj res vem vse in da nima nič več za povedat in da mi ni upala povedat zato ker me ni hotla prizadet in me zgubit zlamat itd to mi je hotela za vedno prekrivat no mino je ponedeljek nisem nič prav spal nisem jedo nisem nič ona pa me je tolažla nisem mogel nič več z njo ne poljuba ne ničesa samo jokal sem se in treso nisem jedo nič nisem mogo nemorem vam opisat teh bolečin nikomu ne privoščim kaj takega ker ko ti nekoga ljubis in čutiš do njega on pa ti to naredi ni fajn občutek najhujši občutek kaj sem ga do zdaj doživel ta dan smo še šli podnevi po njen avto ko smo ga pred vsem tem peljali v nedeljo na popravilo za njo naredim vse še tankanje sem plačo ni da ni vglavnem avto zdaj dela no ko smo prišli k meni domov mi je skos govorla da res vem vse in da se opravičuje da jo je bilo strah povedat in govorit o tem in da me ni hotla zgubit tudi tiste številke ko jih je pokazala ko so čudne bi naj vse ble on in še jo je klico skos niso ble v resnici kar neke ampak so vse ble on skos se je ponavlala da jo je bilo strah povedat ni si upala in da me noče zgubit ker me preveč ljubi in čuti da sem pravi in vedno bo ni me hotla prizadet pa moji mami in vsem je lagala da vem jaz zdaj vse da se ji je kamen od srca odvalo da zdaj vem resnično vse da je to vsa njena preteklost in da more zdaj delat da dobi mojo zaupanje nazaj da ji spet verjamem tak ko sem ji prej ne glede nato da se je skos lagala pa prekrivala pa delala da vem vse nevem zakaj ni šla na policijo spraševal sem jo zakaj ni šla a si ni upala bilo jo je strah tako mi je rekla vglavnem nisem ji verjel da vem vse zato sem piso tistemu fantu nasledni dan in mi je poslal posnetek in sliko in pozor ugotovil sem da to ni samo preteklost ampak je tudi tote slike ke je delala za mene med najino zvezo tudi pošiljala njemu zato da je kao imela mir pred njim kar me je še bol prizadelo pa zlamalo ugotovil sem da med najino zvezo še ima vedno stike z njim ne samo neke let nazaj malo pred tem ko je mene spoznala bi naj z njim kao končala natanko nekje pol leta a ni bilo res še vedno ima stike z njim še zdaj že cel čas med tem ke se midva poznama in sma v zvezi in da mu pošila slike ki jih je ona delala za mene no na posnetku ko ga je poslal pa sem tudi vido kako mu fafa moda in penis in to sama od sebe in rekla je da je tak hoto za video ker če ni delala tako ko je on hoto je bila tepena prizadelo me je nisem samo vedo ampak zdaj tudi vido en posnetek in sliko da je še med najijo zvezo z njim v stikih in mu pošilja slike da ima mir pred njim bog ve a še zdaj hodi med najino zvezo k njemu da imata odnose rekla je da ne da mu pošilja med najino zvezo samo slike da ima mir posnetki pa so nastali malo pred najino zvezo čisto me je zlamalo ta dan malo za tem ko sem to zvedo je tudi odišla in se jokala jaz se jokam še dan danes ta trenutek ko to pišem nemorem nehat neham edino te ko več nimam nič v sebi imel sem tudi v teh dneh rojstni dan hotel sem ga z njo preživet odišla bi komej v soboto zjutraj v soboto torej včere pa smo tudi praznovali z mojo familijo in žlahto ker sem imel rojstni dan pred tem nemorem vam povedat kaka sila mi je v prsnih me boli danes sem se komej zadrževal na praznovanju konec je vseh najinih planov in vsega odišla je seveda v torek ko sem vse to zvedo in da se še mi kar vedno laže in prekriva sama je odišla ta video je vidla tudi moja mama in brat stala sta zraven ona je odišla hudo mi je zapravla mi je tri leta pa skoraj štiri mesece tudi varala me je na nek način ker mu je med najino zvezo pošilala slike in se lagala prekrivala skos moji mami je lagala v ponedeljek da vem vse pa v resnici nisem pa da morema zdaj ona pa jaz delat na zaupanju a sem v torek zvedo kao res vse a še dan danes ta trenutek ne verjamem da vem vse po tem ko sem vse to zvedo da je med nama še v stikih in mu pošilja slike in trdi da je bila v to prislijena in ni upala it na policijo in da bi še zdaj to delala na skrivaj če ne bi jaz tega najdo tak da sem jo rešo tega ker je šla direkt na policijo od mene in to prijavla njena familija sploh zato ni nič vedla in mi je zdaj hvaležna da sem njo tega rešo ampak ona je meni uničla lajf ne glede na vse še vedno jo ljubim rad jo imam hočem bit z njo ampak neupam ker se mi je skos lagala pretvarjala in delala in me je strah bit z njo mogel sem tudi jaz it na policijo da dam izjavo in zdaj se čaka kaj bo dalje zdaj dela policija na tem ker je bilo posilstvo prisiljena je bila v to in meni je poslal selfie video in sliko ki jo je med najino zvezo poslala njemu baje mu je poslala še dosti več slik med najino zvezo ker če ni ni imela mira in ji je grozil z posnetki nisem pa videl ostalih posnetkov ki bi naj se na njih videlo da je na silo ker bi se naj ful drla jokala itd samo tega ko je sama delala kaj je on hoto ker če ni veste kaj je sledilo boli me kaj mi je prekrivala in se lagala da sem njen prvi ki ma z njim kaj čakal sem jo 3 leta in skoraj 4 mesece ona pa meni naredi to zlamala me je nemorem jest nemorem spat nemorem nič večina njenih stvari kaj mi je dala sem se jih znebil edino kaj mi je ostalo je medvedek jopca in pulover boli me vse sem si predstavljal z njo načrtoval verjel sem da je res taka ko je skos govorla in se delala da je a v resnici ni še med tem ko to pišem se jokam sploh vam nemorem opisat te bolečine ljubim jo rad jo imam in ona meni naredi to laže se mi prekriva 3 leta in skoraj 4 mesece jaz pa sem planiral z njo vred da skupaj zaživima do tega je zmankalo samo nekje en mesec da bi za vedno prišla k meni plan je bil da konča šolo in pride k meni in zdaj zvem to ljubim jo rad bi bil z njo sila mi je ampak me je strah bit in nevem kaj naj nemorem brez nje preveč jo ljubim in jo imam rad ampak nevem kaj naj in upam da mi boste vi prosim kako znali svetovat se opravičujem da sem tako veliko napiso upam da si boste vzeli čas in prebrali vse in mi vedeli svetovat vedno sem bil zvest nisem varo vedno sem govoro resnico čako sem jo strah me je tudi bit z njo ker nevem a ji bom sploh lahko kdaj zaupal pa verjel ker se je celo zvezo samo lagala pa prekrivala stvari ona pa meni naredi to vse da ni samo preteklost ampak je med najino zvezo pošiljala slike boli me nemorem se sprijaznit z tem da je to res in hočem da ne bi bilo to nič res midva sma imela spolne odnose po njenem 18 rojstnem dnevu pred tem pa nikol nič takega ko samo prijateljski objem vedno sem ji reko da jih boma mela ko bo pripravljena na njih nikol je nisem v nič silo imela sma spolne odnose parkrat ker sma se zelo malo videla vsi odnosi so bili pri meni doma vedno sem bil prijazen vse sem delal počasi ker sem mislo da je virgin za kar se je tudi skos pretvarjala da je a v resnici ni bila no vedno sem bil prijazen jo vprašal a je okej a jo boli itd torej bila sma v zvezi na daljavo samo pogovarjala sma se pri meni je bila po 18 rojstnem dnevu in spolne odnose sma imela parkrat pri meni to je to čez en mesec pa bi zaživela skupaj in jaz sem to zdaj malo pred tem vse ugotovil rešo sem njo vsega tega zdaj njena familija vidi kak sem v resnici vredu in mi je hvaležna za vse zlamana je zdaj ona ker vemo mi doma njena famlija sploh ni vedla zdaj je komej zvedla zato plus zato da je prizadela in zlamala mene jaz pa sem tak zlaman in prizadet zato ke mi je naredla kaj mi je delala in se pretvarjala mi prekrivala se lagala in mi zapravla 3 lete pa skoraj 4 mesece marsikaj sem dal za njo skozi tudi kam je mogla hodit ko me je zelo bolelo ampak sem vseeno čako tudi staršom in nikomur ni upala povedat tudi doma so zdaj zvedli in skos se baje joka hudo ji je da ji je oni prasec uničo lajf in ona ga je meni mogla bi mi to vse dat vedet pred zvezo ne pa da se laže in prekriva to vse tako dolgo ampak trdi da mi ni upala in mogla povedat ker me preveč ljubi in da me ni hotla zgubit zaj pa me je in si tega nikol ne bo oprostila in da me čaka če bom nekega dne spet hoto bit z njo trdi mi tudi da je oni ji piso da bo šla podpisat nek dokument da bo njegova žena da dobi on vizo in da bo lahko ostal v Sloveniji to bi jo naj spraševal skos kdaj greta to podpisat pač kdaj bo šla grozno mi je ljubim jo rad jo imam z njo sem si predstavlo vse z njo sem načrtoval vse in zdaj ugotovim to rad bi bil z njo še vedno ampak neupam bit ker se mi je skos lagala prekrivala se delala in vem da boma trpela če boma v zvezi ker bo kdo kdaj mel slab dan se boma kaj skregala in bom z jeze omeno to glede tega in boma oba samo trpela ampak nemorem nehat mislit na njo skos si želim bit z njo in vedno bo tak nikoli me druge niso zanimale nikoli nisem niti pomislo da bi njo prevaro vedno sem in vedno bom ljubo njo ne glede na vse prosim vas za nek nasvet se opravičujem da sem napiso tako veliko upam da si boste vzeli čas in mi probali svetovat ker nevem kaj naj naredim a naj grem nazaj k njej a naj bom raje sam do konca ker druge nočem hočem samo njo ne glede na vse vedno bom ljubo in čuto do nje samo do nje vsi plani so se nama porušli nevem kako je lahko imela srce sploh z mano it v zvezo in mi take stvari prekrivat pa delat zraven mene ampak trdi da je bila prisiljena in da ni hotla tega ni si upala it na policijo ne nič zaj komej si je upala it ko je odišla od mene ko sem jaz to najdo še isti dan je šla pogrešam jo kaj naj naredim prosim vas za nek nasvet ker nemorem več nočem živet brez nje njo si želim kaj naj naredim hvala za branje in hvala za odgovore tudi njena familija mi je zdaj hvaležna da sem njo rešo in da sem rešo gleda avta pač da sem plačo tankanje itd zdaj vidijo da sem v resnici super fant hvala še enkrat za odgovore
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Moram priznati, da sem tvoj zapis težje prebrala, saj je nekoliko manj razumljivo napisan. To lahko razumem, če si pisal, ko si bil čustveno razburjen. Hkrati je zapis dober način izražanja in sproščanja čustev. Potrudila sem se, da bi te čim bolje razumela.
Ob branju sem dobila občutek, da si se zapletel v odnos, ki te je preplavil – čustveno, miselno in časovno. Pišeš, da si v odnos s to punco vložil veliko svoje energije, na njo pa si se tudi precej navezal – kar je (še posebej pri prvih ljubeznih) popolnoma normalno. Ko se prekine odnos z osebo, ki smo jo imeli radi, čutimo veliko čustev in ta so lahko zelo močna. To je prvi del procesa “žalovanja” ob izgubi odnosa. V takšnih trenutkih običajno ni najbolje sprejemati pomembnih odločitev – kot je na primer odločitev, če bi z odnosom nadaljeval ali ne. Takrat so naše misli lahko precej črno-bele. Kot si sam zapisal vidiš le dve možnosti – biti z njo ali biti sam do konca življenja (vidiš to črno-belost?:)). V resnici imaš veliko več možnosti, predvsem v tem, da si daš čez čas priložnost, da spoznaš punco, ki te bo imela rada, te spoštovala, ki ji boš lahko zaupal in ona tebi. Mogoče ne bo šlo po “načrtu”. Kot sam vidiš, se načrti lahko hitro porušijo. Ampak, življenje teče naprej in tudi tvoje bo.
Sliši se, da sta zgradila odnos na nezaupanju. Kar ni dober temelj. Sam si veliko napisal o trpljenju, ki si ga doživel v vajinem odnosu. Tudi punca bo po tem, kar si zapisal, potrebovala čas in strokovno podporo, da bo lahko zaživela drugače. Njeno življenje ni tvoja odgovornost. Mogoče ti godi biti v vlogi “rešitelja” – a za kakšno ceno? Kdo pa je tebi v oporo? S kom lahko iskreno govoriš o svojem doživljanju in stiskah?
Odločitev pa je navsezadnje tvoja oz. vajina. Vsekakor pa ti svetujem, da z njo ne hitiš.
Če bi te zanimalo, lahko poiščeš pomoč tudi v najbližjem Centru za psihološko svetovanje - Posvet.
Želim ti veliko moči pri vzpostavljanju zdravih odnosov in sprejemanju dobrih odločitev.
Anja Jularić, mag. psihologije